ps3 spel som tar tid att klara??

Permalänk

ps3 spel som tar tid att klara??

Som rubriken säger så undrar jag om ni vet några spel som är lite svårare/komplicerade som tar tid att klara?

för alla spel man har köpt har man klarat så snabbt att man inte ens hinner och blinka

kom med förslag kan va fps,äventyr,racing m.m

Permalänk
Medlem

LittleBigPlanet 2

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Ptja, Gran Turismo 5 kör man inte igenom på en kvart direkt om man vill nå lvl 40 och ta alla trophies. ^^

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD, 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita
Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030
Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Beställ aldrig soppa från en enbent servitör.

Permalänk
Medlem

Demon's souls säger jag å då du kommer få spela om samma sak många gånger

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Deamon's Souls!

Det kommer du få sitta med ett tag!

Visa signatur

PSN: Boosing

Permalänk
Medlem

Castlevania Lords of Shadow, Assassins Creed Brotherhood, Mass Effect 2, Dragon Age, Elder Scrolls IV Oblivion för att nämna ett par.

Visa signatur

| 8700K | ASUS Z370-F STRIX | Deepcool 240 EX | G.Skill Trident Z 16GB 3000Mhz | ASUS GTX 1080 Strix | SAMSUNG 970EVO 500GB | Evga 1600W P2 | ACER XB271HU | NZXT H440W |

Permalänk

Dragon Age: Origins, Final Fantasy XIII och Demon's Souls som många nämnt är spel som skulle kunna underhålla dig ett bra tag.

Permalänk
Entusiast

Disgaea 3, hundratals timmar. Finns otroligt mycket att göra, och det är väldigt komplicerat som du efterlyste. Roligt spel, lycka till!
http://www.gametrailers.com/video/level-9999-disgaea-3/39195
varning: väldigt japanskt.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Jo Disgaea 3 är definitivt ett spel att spela om du vill ha ett spel som håller för evigt typ Långt speltid för att ta sig igenom, ännu längre att göra bonus content, och sedan flera ggr om om man maxxa till galna nivåer.

Dock inget spel att spela om du inte tycker om SRPG. Finns fler dessutom dock Disgaea enlight mig är den bästa, du har t.ex. Valkyrie Chronicle också ett SRPG.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Valkyrie Chronicle's är ett av de bättre spelen jag spelat detta århundrade. En blandning av strategy, rpg och lite action med superb skript och karaktärer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ibymafayhas:

superb skript och karaktärer.

Du har inte sett så mycket anime hör jag.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Super Street Fighter 4, tar evigheter att bemästra och få alla trophies

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Medlem

Assassins Creed Brotherhood

Permalänk
Medlem

Mass Effect 2

Med all DLC som ingår i PS3-upplagan får du säkert uppåt 30+ aktiva speltimmar.
Höj svårighetsgraden och du får säkert 40+.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawkeye01:

Assassins Creed Brotherhood

Brotherhood har väll typ bara 10-12 speltimmar. Gick ju snabbt som fan att ta sig igenom och jag kan inte säga att jag tyckte det var speciellt roligt när man klarat storyn heller

Visa signatur

I'm Garry-fucking-Oak, You can't ignore my girth!
__________________
Projekt CM 334 ->1337 @ H2O :: Bread-Box HTPC :: Bread-Brain NAS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bread_:

Brotherhood har väll typ bara 10-12 speltimmar. Gick ju snabbt som fan att ta sig igenom och jag kan inte säga att jag tyckte det var speciellt roligt när man klarat storyn heller

jag räknade med alla andra sakerna man kunde göra förutom main uppdragen.

Permalänk
Medlem

Oblivion
Darksiders
Dragon Age
InFamous
Mass Effect
CoD (online då )
Battlefeild Bad Company 2 (mest online då)

Visa signatur

PS3 Slim 750GB PSN: Asseroth
Dator:
i7 4790k | Gigabyte GA-Z97P-D3 | 32GB DDR3 | SanDisk SSD 128GB, OZC SSD 256MB, Toshiba 4TB, Toshiba 3TB | AMD Radeon R9 290x 4GB| Corsair CS650W | Fujitsu 27" 1080p & AOC 24" 1080p | Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

Fallout: New Vegas

Permalänk
Medlem

Final Fantasy 13?

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mute:

Ptja, Gran Turismo 5 kör man inte igenom på en kvart direkt om man vill nå lvl 40 och ta alla trophies. ^^

Skrivet av Lindgren92:

Fallout: New Vegas

+1 på dom.

Har säkert spelat MINST 170 timmar på Fallout 3, och har inte tröttnat ännu iaf
Finns ju alltid massor att göra

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Burnout Paradise om man gillar bilspel.
Annars så finns ju Infamous som tar ett tag att klara.
Borderlands, Batman Arkham Asylum och Assassin's Creed Brotherhood om man tar och gör alla sidouppdrag också.

Permalänk

okej har infamous och kört igenom det som ond och god hoppas bara infamous 2 är lika bra okej ska kolla igenom spelen ni har sagt gött om man får köra ett tag med ett spel för en gångs skull hehe

Permalänk
Medlem

Jag har nära 300 timmar på super street fighter 4 nu iaf

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Medlem

Fixa alla trophies?

Permalänk
Medlem

61% :/

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk

oblivion? gammalt men awsome

Permalänk
Medlem

GTA IV, bästa spelet någonsin till konsol.

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawkeye01:

jag räknade med alla andra sakerna man kunde göra förutom main uppdragen.

Precis, jag håller på att klara igenom spelet nu och jag kör bara inte fullt på mainstoryn utan mycket annat också. Älskar dessa spelen. Jag är upp i 12-13 timmar nu och jag har inte klarat igenom main än iaf.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Precis, jag håller på att klara igenom spelet nu och jag kör bara inte fullt på mainstoryn utan mycket annat också. Älskar dessa spelen. Jag är upp i 12-13 timmar nu och jag har inte klarat igenom main än iaf.

jag är väll ganska seg av mig på att spela spel, mest eftersom jag tycker om att bara springa runt och aldrig använda kloakerna som genväg osv, men att samla in alla borgia-flaggor, fjädrar, samtliga glyphs, 10 assassins till just assassins-level och alla sidouppdrag (kurtisan, tjuv och lönnmördaruppdrag) och givetvis även main så tog det mig totalt 27.5 timmar.

Förövrigt bästa spelet någonsis story-mässigt och har man dessutom inte spelat 1an och tvåan, och dessutom köper Leonardo-expansionen har man säkert en 60-70 timmars speltid att njuta av!

Uncharted två som någon nämnde är väl dock ingen höjdare, klarade ut det på näst svåraste leveln på strax över 9 timmar, och det enda man får ut av att köra på svårare nivå är att man måste köra om vissa bitar femti11 gånger för att dem bara blir löjligt svåra!

Sen kan man ju nämna alla online-baserade spel som t ex wow som inte går att klara ut, cod och batelfiel online, final fantasy-serien, osv osv, vill man så finns det ju en miljard spel som i princip aldrig kommer gå att klara ut.

Resident evil 5 kan jag förövrigt rekomendera, specielt i co-op läget med en polare, där kan man säkert bränna av en 40-50 timamr om man vill låsa upp infinite ammo på alla vapen och hitta alla extra-grejjer!