Permalänk

Skit snygg dator, men för att gör ett bättre intryck på oss som sitter och kollar på dina bilder, så stäng av blixten och sen sätter du på ett mjuk ljus i bakgrunden.

Visa signatur

Bärbar superdator typ lite halft.

Permalänk
Skrivet av Fredric1994:

Skit snygg dator, men för att gör ett bättre intryck på oss som sitter och kollar på dina bilder, så stäng av blixten och sen sätter du på ett mjuk ljus i bakgrunden.

Har inte tillgång till sådant. Använder i stunden en mobilkamera så den får duga. Tror att du har sett värre bilder i andra gallerior..

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Medlem

Fyfan vad snyggt det var att lacka hddburarna istället för ramen runt om! Varför gjorde jag inte det istället :/

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Skrivet av Sewerin:

Fyfan vad snyggt det var att lacka hddburarna istället för ramen runt om! Varför gjorde jag inte det istället :/

Visst blev det! Vet inte..

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Medlem

Din dator har blivit sjukt snyggt! men hoppas du tänker fixa bättre kabeldraging?:)

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Skrivet av Sewerin:

Din dator har blivit sjukt snyggt! men hoppas du tänker fixa bättre kabeldraging?:)

Tack!
Klart som fan att jag kommer! Ska även fixa ett "överdrag" som döljer alla kablar i botten.

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Medlem

fixa kabeldragningen så är du snäll;)

Visa signatur

||Intel core i5-760 @4,2ghz || Asus p7p55d le || 2x2 gb 1333mhz || 1x1tb 1x500gb || Gtx 570 || Haf 912+ || CM silent pro 700w||
Kylning EK Supreme HF Acetal Ek 240mm radiator+120mm EK dcp 2,2 combo. EK Gtx 580 Acetal-Nickel.
http://www.sweclockers.com/galleri/7238-h2o-my-white-love

Permalänk

Riktigt fin dator du har pojk helt klart full pott!

Permalänk
Skrivet av Toobe-x:

fixa kabeldragningen så är du snäll;)

Förstår inte varför alla vill att jag ska anstränga mig på kabeldragningen innan datorn ens är halvt färdig. Var lugna, det kommer lösningar som gör att kablarna knappt kommer synas!

Skrivet av calleballe2:

Riktigt fin dator du har pojk helt klart full pott!

Tackar, dock är inte datorn ens halvvägs klar.

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Medlem

Fint! Fast vill se fetare grafikkort, det ser löjligt ut

Permalänk
Skrivet av Goo5e:

Fint! Fast vill se fetare grafikkort, det ser löjligt ut

Jag håller med. :/
Men det kommer antagligen bli 6950 CF

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av kurdpopcorn:

Jag håller med. :/
Men det kommer antagligen bli 6950 CF

Hur går det med det här projektet egentligen?

Var ett tag sen det var senaste uppdateringen, och jag vänter emd spänning!

Edit: Jag verkar ha knarkat eller något, halkade ju in hit för att det nyss varit uppdatering...

Ursäkta.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Skrivet av Leifson:

Hur går det med det här projektet egentligen?

Var ett tag sen det var senaste uppdateringen, och jag vänter emd spänning!

Edit: Jag verkar ha knarkat eller något, halkade ju in hit för att det nyss varit uppdatering...

Ursäkta.

Haha!
Jo det är några luckor mellan uppdateringarna, men jag fyller år om 12 dagar så då får jag lite cashflow.
Kommer börja med ett 6950 (antagligen) och sedan köpa ett till lite senare.

Vad tyckte du om uppdaten då? Konstigt att det är 5000 pers som har tittat i albumet, men 30 som har röstat..

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Medlem
Skrivet av kurdpopcorn:

Jag håller med. :/
Men det kommer antagligen bli 6950 CF

Awesome Ser jag fram emot

Permalänk
Skrivet av Goo5e:

Awesome Ser jag fram emot

Jag med!

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av kurdpopcorn:

Haha!
Jo det är några luckor mellan uppdateringarna, men jag fyller år om 12 dagar så då får jag lite cashflow.
Kommer börja med ett 6950 (antagligen) och sedan köpa ett till lite senare.

Vad tyckte du om uppdaten då? Konstigt att det är 5000 pers som har tittat i albumet, men 30 som har röstat..

Jag tyckte att uppdateringen var bra Förutom att jag saknar lite helhetsbilder av hur det ser ut just nu.

Att folk inte vill rösta beror nog mycket på att ditt projekt inter är slutfört än, de flesta röstade ju redan ett par dagar efter att galleriet först las upp.

Att köra sin allt-eftersom-bygglogg i en forumstråd i Modifikationer, och sedan lägga ut ett galleri på slutresultatet kan vara en bra idé för att få mycket feedback samt högre snittpoäng ifall du bryr dig om det.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Skrivet av Leifson:

Jag tyckte att uppdateringen var bra Förutom att jag saknar lite helhetsbilder av hur det ser ut just nu.

Att folk inte vill rösta beror nog mycket på att ditt projekt inter är slutfört än, de flesta röstade ju redan ett par dagar efter att galleriet först las upp.

Att köra sin allt-eftersom-bygglogg i en forumstråd i Modifikationer, och sedan lägga ut ett galleri på slutresultatet kan vara en bra idé för att få mycket feedback samt högre snittpoäng ifall du bryr dig om det.

Fler bilder kommer när kameran väljer att funka..

Det har du nog rätt i. Väntar tills jag är helt klar med projektet innan jag lägger upp ett galleri!

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Blev lite nyfiken; hur gjorde du för att få in molexfläktarna i den fläktkontrollen? = )

Visa signatur

Genom en löjlig signatur får man inga vänner!

Permalänk

Nice Jeppe !
Fråga, den minneskylaren låter ganska mycket va?

Visa signatur

Adam Mcintosh

Permalänk
Skrivet av Adammcintosh:

Nice Jeppe !
Fråga, den minneskylaren låter ganska mycket va?

Alla fläktar är kopplade till fläktkontroller, så datorn är i princip knäpptyst när jag har sänkt alla fläktar!

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator