hur installerar jag crysis 2 demo (patchen) ?

Permalänk
Avstängd

hur installerar jag crysis 2 demo (patchen) ?

Hej! jag har problem med att installera den nya crysis 2 demo (patchen) som har kommit. Datorn säger att spelet inte finns på datorn ? och demot är installerat via steam. Och jag kan inte hitta någon av den nya patchen via steam heller eftersom jag tog patchen via google sökning så vad ska man göra hjälp :/ ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeathAdder89:

Hej! jag har problem med att installera den nya crysis 2 demo (patchen) som har kommit. Datorn säger att spelet inte finns på datorn ? och demot är installerat via steam. Och jag kan inte hitta någon av den nya patchen via steam heller eftersom jag tog patchen via google sökning så vad ska man göra hjälp :/ ? Mvh.

jag fick uppdateringen när jag starta upp för den letar ju automatiskt efter en ny uppdatering när man startar spelet, fast jag ladda ner via ea inte steam...

Visa signatur

Dad's home!

Permalänk
Avstängd

Går jag alltså in på ea via steam sen då ?? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Avstängd

Jag provade det nu men den säger inte till om någon uppdatering för demot

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem

den borde det men google skiten så kmr det säkert upp ngt!

Visa signatur

Dad's home!

Permalänk
Avstängd

Jo jag tog hem patchen ifrån google sökning men sen när jag skulle installera den så stog det på engelska att den inte kunde hitta spelet i datorn :/ ? så vad ska man göra ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk

Den patchar automatiskt, utan att fråga ofta.

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7