Permalänk

Asus G73SW

Tjena alla sweclockers medlemmar!

Jag hade tänkt att köpa en Asus G73SW och ville höra lite med er vad ni tycker om produkten och om det är någon som äger just denna dator. Vissa säger att datorns grafikkort inte är så bra och ville bara höra med er vad ni själva tycker om den, jag skulle jätte gärna uppskatta svar och är väldigt tacksam över all info jag får.

Tack på Förhand!

Permalänk
Avstängd

Ännu en tråd om denna dator ? helt sjukt lamt av dej

http://www.sweclockers.com/forum/search.php?searchid=923316

Permalänk

Tjena blåstyre jag har en G73SW-91058V (se länk). Jag är nöjd med den, förutom det som du säger. Att grafikkortet är lite för svagt, på den här annars så kraftfulla spelmaskinen, som den ska vara.

Sen är jag lite besviken, över att den inte har en Bluray/DVD-combi och hade gärna sett, att man fick med ryggsäck och gamingmus med i priset. Se min recension på länken på komplett.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=617891&cks=ASS&assoc=64F...

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=617891&cks=ASS&assoc=64F...

Hoppas infon gav något, annars kan du citera mig, om du har några fler frågor.

/AP

Visa signatur

PS3 & PS4-Astro A50-Playseat GT-Thrustmaster T 500 RS Wheel-Ferrari F1 Add-on Wheel

Permalänk
Medlem

Tjenna.
Fick min Asus G73SW-TZ134V för en vecka sedan och har kört den en heldel.
Jag är redigt nöjd överlag. det enda som stör mig är att ibland när jag startar om datorn så slutar knapparna för att höja och sänka ljuset på tangentbordet att fungera. Det har även hänt att dom har fått fnatt och när jag väljer att ändra läget på skärmen eller trycka på boostknappen så byter de plats med varandra, så då får jag sitta och mata samma knapp tills allt är som jag vill ha det, men det fixas förhoppningsvis med en uppdatering. Överlag är jag nöjd med tangenternas placering, hur lätt det är att skriva på den, värme utveckling, storlek och så.

Av en veckas användande så tycker jag lätt att den var värd pengarna.

ed. Jag fick med en ryggsäck, ingen mus dock.

/Johan

Visa signatur

Asus G73SW-TZ134V + ett antal andra burkar :)
Systemvetare

Permalänk
Medlem
Skrivet av H8R3D:

Tjenna.
Fick min Asus G73SW-TZ134V för en vecka sedan och har kört den en heldel.
Jag är redigt nöjd överlag. det enda som stör mig är att ibland när jag startar om datorn så slutar knapparna för att höja och sänka ljuset på tangentbordet att fungera. Det har även hänt att dom har fått fnatt och när jag väljer att ändra läget på skärmen eller trycka på boostknappen så byter de plats med varandra, så då får jag sitta och mata samma knapp tills allt är som jag vill ha det, men det fixas förhoppningsvis med en uppdatering. Överlag är jag nöjd med tangenternas placering, hur lätt det är att skriva på den, värme utveckling, storlek och så.

Av en veckas användande så tycker jag lätt att den var värd pengarna.

ed. Jag fick med en ryggsäck, ingen mus dock.

/Johan

Prova att ominstallera ATK-Package + avinstallera Splendid.. hjälper nog en del

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Prova att ominstallera ATK-Package + avinstallera Splendid.. hjälper nog en del

Tack

Visa signatur

Asus G73SW-TZ134V + ett antal andra burkar :)
Systemvetare