Plåtburk förvandlas till discolåda i SweClockers galleri

Permalänk
Medlem
Skrivet av iNvasi0N:

håller med också! det här bygget förtjänar verkligen inte att få visas på förstasidan, sorligt.

Instämmer. Tacksamt nog är det fredag och det finns annat att avleda sig med.

Visa signatur

InMortumVeritas

Permalänk
Medlem

FEST!!!

Visa signatur

i5-5675C @ 4,3 GHz | GTX 970 @ 1290/1953| HyperX Beast 2x4 GB @ 2666MHz| Asus ROG MAXIMUS VII HERO | Corsair HX 750W | Fractal Design Define R4 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av vikham:

Tycker det är lite roligt att det alltid blir så mycket tjafs och diskussioner om sånt här.

Haha precis, alltid lika intressant att se vad folk har att komma med! ;D
Någon som vet namnet på låten?

Permalänk
Medlem

Skitsnyggt.

Permalänk
Medlem

Slänger in lite Konstruktiv kritik bland allt detta p12 tjafs:

Så mycket arbete nerlagt i att sleeva alla dom kablarna, sen så hänger du dom bara helt randomiserat i burken? Ta det inte fel, du har gjort ett bra mycket bättre jobb än jag nånsin hade kunnat gjort, men tror du hade lite för bråttom med att få klart projektet. 3/5 får du, och om du gör om kabeldragningen så får du en 4. Chassit var snyggt i övrigt får jag säga, dvdn kunde du dumpat, annars topp

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.

Permalänk
Medlem

För er som undrar, låten heter "Club Certified" med Kylian Mash.

Permalänk
Keeper of Traditions

Längesen jag var så tacksam för en lättillgänglig mute-knapp på tangentbordet... >.>

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Hatar verkligen "bling, bling" saker med lampor etc.. Men detta var fasen snyggt! Bra jobbat :0)

PS: Nätagget borde få en lite bättre färg och fläkten där back tycker jag själv inte passar in riktigt, men ey' det är jag ^^

Med vänliga hälsningar
MS / Marcus

Permalänk
Medlem

Haha, lite kul ändå med någon som sticker ut och provocerar, kan väll ändå inte påstå att det är vanligt numera om man tittar i galleriet.

Undertecknad har även passerat sina tonår.