Permalänk
Medlem

Spela med tjejen?

Hej!
Jag har just köpt ps3 och skulle behöva tips på lite spel att lira med bruden i soffan. Gör inget om de funkar lika bra på för krökning ;P, Vilka spel spelar ni med era tjejer?

Visa signatur

Asus P&T se l I7 930 @ 4ghz l Corsair h70 2x silent typhon 1850 l 6 Gb Corsair XMS3 l G500 l Anatec sonta II l Sparkle 250 gts 512 l Corsair 750w l

Permalänk
Inaktiv

Castle crashers!

Permalänk
Medlem

Beror väl på vad ni gillar
Själv körde jag en hel del Borderlands med frugan

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av Rumpel:

Hej!
Jag har just köpt ps3 och skulle behöva tips på lite spel att lira med bruden i soffan. Gör inget om de funkar lika bra på för krökning ;P, Vilka spel spelar ni med era tjejer?

Min sambo gillar bilspel (Grid och Dirt 2 har vi spelat), Guitar Hero och NHL. Men det går i perioder, just nu spelar hon inget alls.

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Samsung 840 250 gb | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

Guitar Hero och liknande fungerar, kanske Little Big Planet?
Trine är också riktigt skojj, men det bästa är väl att fråga henne vad hon vill spela?

Permalänk

Ta nåt spel där du vet att det inte skadar ditt självförtroende om du förlorar. Annars kan det bli lite jobbigt tillslut. hehe. Annars funkar nog de flesta spelen. Nåt med lite fart i brukar funka. Jag körde mycket "Burnout" och det var verkligen en hit

Visa signatur

Nätverk, datorer och F1

Permalänk
Medlem

vafritt worms i 2D
om det nu finns till ps3 (finns iaf till ps1 kanske funkar att köra samma skiva i ps3:an?)

Visa signatur

"Mod är vad den fege tar till när han inte törs"- Sven-Erik Ivar Marklund

Permalänk
Medlem

Uhm? Vilka spel skulle du spela med dina polare? Bara för att andra dosan ligger i en tjejs hand betyder det ju inte att det måste vara rosa och handla om hästar och prinsessor

Permalänk
Medlem
Skrivet av soderkvist:

Min sambo gillar bilspel (Grid och Dirt 2 har vi spelat), Guitar Hero och NHL. Men det går i perioder, just nu spelar hon inget alls.

Funkar split screen på de raceingspelen?

Visa signatur

Asus P&T se l I7 930 @ 4ghz l Corsair h70 2x silent typhon 1850 l 6 Gb Corsair XMS3 l G500 l Anatec sonta II l Sparkle 250 gts 512 l Corsair 750w l

Permalänk

Left 4 dead ! co-op såklart

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Medlem
Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

Left 4 dead 2, då kan jag lova att du komma få kn.. kul

Permalänk

Bulletstorm, vad annars passar bättre!?

Permalänk

Lara Croft and the Guardian of Light?

http://www.youtube.com/watch?v=DgT2hR_-qLU

Permalänk
Medlem

L4D co-op

Permalänk
Medlem

buzz? singstar? playstation move? little big planet?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av caktusaurus:

Lara Croft and the Guardian of Light?

http://www.youtube.com/watch?v=DgT2hR_-qLU

Rekommenderas från min sida också, det nya co-op spelet Lara Croft är riktigt bra för 2 spelare. Bra blandning mellan action, pussel och samarbete.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

LBP2, Call of duty 5: Nazi Zombies

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk

little big planet 1+2. bättre finns inte för Co-op

Visa signatur

AMD PHENOM II X6 4.0GHZ (överklockad) | 16 GB CORSAIR 1600 MhZ | INTEL 320 SERIES 2.5" 160GB SSD | 2x Western digital Caviar 7200 RPM 1 tb | 2 x ASUS GEFORCE GTX 560 DCII TOP 1GB SLI |CREATIVE SOUND BLASTER X-FI XTREME GAMER|