är det någon skillnad på xboxarna om man köper arcade eller elite?

Permalänk
Medlem

är det någon skillnad på xboxarna om man köper arcade eller elite?

Hej, jag är sugen på att köpa en xbox 360 arcade och undrara om det är någon skillnad på xboxarna arcade eller elite? eller är det bara tillbehören som skilljer? fölljdfråga: kan man köpa till en 120 gb hårddisk till en xbox 360 arcade?

Permalänk
Medlem

Ja, det kan man. Det enda som skiljer är hårddiskens storlek, eller färgen.

Visa signatur

ASUS Prime Z270-A | i7 7700K | GTX 1070 | 16GB RAM | Samsung 850 EVO 500GB | FD Newton R2 650W | FD Define R3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dackis:

Ja, det kan man. Det enda som skiljer är hårddiskens storlek, eller färgen.

så grafiken och allt sånt e samma? och vet du var man kan få tag på en billig hdd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MatteL:

så grafiken och allt sånt e samma?

Ja, grafiken påverkas inte av hur stor hårddisk du har.

Visa signatur

ASUS Prime Z270-A | i7 7700K | GTX 1070 | 16GB RAM | Samsung 850 EVO 500GB | FD Newton R2 650W | FD Define R3

Permalänk
Medlem

XBox har väl nå special hårddiskar?

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Ja Xbox har lite special-hårddiskar kan man säga.
Men varför inte köpa en 360 Slim?
Eller är det begagnat du far efter?

personligen hade jag aldrig köpt en Xbox begagnad om det inte är så att man känner ägaren sen förr.. mest för att den kan vara bannad så man inte kan använda den ordentligt.. Fast det är ju jag det.

Visa signatur

Beställ aldrig soppa från en enbent servitör.

Permalänk
Medlem

Köp en ny slim istället. Då får du en stabilare, tystare och snyggare maskin

Permalänk

Du kommer behöva hårddiskutrymme, så köp inte en arcade. Det blir dyrare i längden för dig när du måste köpa till en hårddisk senare bara.
Köp en slim istället som flera redan rekommenderat.

Permalänk
Medlem

Kan verkligen inte rekommendera någon att köpa en 360 utan hårddisk, köp en Elite eller skippa att köpa en 360 alls för utan hårddisk kommer man ingenstans i dagsläget (iofs så har det alltid varit så med 360)

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer