BO: First strike till pc?

Permalänk
Medlem

BO: First strike till pc?

Hej, vet någon datumet då BO: First Strike map packen kommer till pc? Eller eventuellt några bra spel som släpps inom kort?

Permalänk
Medlem

25 mars kommer first strike till pc.

Visa signatur

Ryzen 5600. Asus B550M TUF gaming plus. RTX 4060 TI.

Permalänk
Medlem

tack!

bara tre dagar kvar!

Permalänk
Medlem

Finns att förköpa på Steam redan nu, några kronor billigare än vad det kommer kosta den dagen de släpps.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem
Skrivet av macmann1:

Finns att förköpa på Steam redan nu, några kronor billigare än vad det kommer kosta den dagen de släpps.

Gjorde det. Hah. Sparade typ 11 kronor? nåja. bara någon timma kvar nu.

Permalänk

Herregud, bättre att de fixar spelet innan de släpper DLC.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lalingoo:

Gjorde det. Hah. Sparade typ 11 kronor? nåja. bara någon timma kvar nu.

Heh ja några kronor. Tre timmar kvar

Skrivet av Rickard11:

Herregud, bättre att de fixar spelet innan de släpper DLC.

Vad tycker du behöver fixas då? Jag har inga problem med spelet. Har visserligen aldrig haft heller men.

Har hört lite om att det ska komma en patch i samband med kartorna för övrigt, lösa rykten eller trovärdigt vet jag inte men den som lever får se.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Herregud, bättre att de fixar spelet innan de släpper DLC.

Vad menar du? det funkar fint för mig iaf så en dlc är välkommet.

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Skrivet av macmann1:

Vad tycker du behöver fixas då? Jag har inga problem med spelet. Har visserligen aldrig haft heller men.

Har hört lite om att det ska komma en patch i samband med kartorna för övrigt, lösa rykten eller trovärdigt vet jag inte men den som lever får se.

Har inte heller haft några problem, men om du går in och läser i officiella black ops forumet eller på steam forums så märker du att folk fortfarande har stora problem med buggar och instabilitet. Blir bara trött på att spelutvecklare, speciellt Activision, släpper DLC innan spelet fungerar för alla. Branschen går utför i det avseendet.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Verkar som att First Strike precis släpptes men kommer ej in på COD nu? "Spelet är inte tillgängligt just nu, försök igen senare"... någon som lyckats komma in på black ops med first strike?

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av noobonur:

Verkar som att First Strike precis släpptes men kommer ej in på COD nu? "Spelet är inte tillgängligt just nu, försök igen senare"... någon som lyckats komma in på black ops med first strike?

Har samma problem :/

Visa signatur

Chassi:Corsair Obsidion 550D|I7 3770K@4.3Ghz|Asus SABERTOOTH Z77|16GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz|EVGA GeForce GTX 680 SC|Plextor SSD M3 Pro 128GB|Corsair AX 750W PSU 80 Plus Gold|Samsung DVD±RW|BenQ XL2420T 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av noobonur:

Verkar som att First Strike precis släpptes men kommer ej in på COD nu? "Spelet är inte tillgängligt just nu, försök igen senare"... någon som lyckats komma in på black ops med first strike?

Fler än mig med samma problem.

Visa signatur

Ryzen 5600. Asus B550M TUF gaming plus. RTX 4060 TI.

Permalänk

För mig så håller steam på och laddar ner någon uppdatering samt säkerligen DLC. Kom precis igång.
610 MB totalt. Lär ju ta ett litet tag även fast jag sitter på 100/100. Är nog inte den ende som ska uppdateras...

Visa signatur

1. i9 osv...
2. Air 13"

Permalänk
Medlem
Skrivet av bondenpaavo:

För mig så håller steam på och laddar ner någon uppdatering samt säkerligen DLC. Kom precis igång.
610 MB totalt. Lär ju ta ett litet tag även fast jag sitter på 100/100. Är nog inte den ende som ska uppdateras...

Okej, inget sånt för mig :s.. fortfarande samma problem.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

har samma problem, kommer inte in!

Permalänk

Såja då var första rundan körd på en av de nya kartorna. Ytterst få servers som kör dessa nya kartor ännu.

Visa signatur

1. i9 osv...
2. Air 13"

Permalänk
Medlem

Antagligen är jag jävligt sen. Men jag väntade några timmer och bytte typ internet-någonting till typ Finland och då gick det, givetvis bytte jag tillbaks sen. Antar att detta kommer hända när något populärt släpps på Steam. För övrigt, vad tycks? Hatar Discovery men annars, fint!