Permalänk
Medlem

Asus Slate EP121?

Nån som vet om/när denna kommer till Sverige?

Permalänk
Moderator
Moderator

www.expansys.se har den redan listad, dock som pre-order och bara i 32gb utförandet.

Jag får 1 st av 64gb versionen via resande kollega från Canada och www.bestbuy.com levererade om 2 veckor.

Du kan ju köpa en via distans av siter som www.myus.com om du vill.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

www.expansys.se har den redan listad, dock som pre-order och bara i 32gb utförandet.

Jag får 1 st av 64gb versionen via resande kollega från Canada och www.bestbuy.com levererade om 2 veckor.

Du kan ju köpa en via distans av siter som www.myus.com om du vill.

Du får gärna skriva vad du tycker om den näs du testat den ett tag

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Moderator
Moderator

Det har jag tänkt göra

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Sifear:

Du får gärna skriva vad du tycker om den näs du testat den ett tag

Skrivet!

http://www.sweclockers.com/forum/129-surfplattor/1001132-granskning-av-ep121-asus-eee-slate/

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers