Fraktfritt från Alina Systems?

Permalänk

Fraktfritt från Alina Systems?

Tja!

Jag ser nu en banner från Alina Systems här på Sweclockers som säger att de har fri frakt för Sweclockers medlemmar. Någon som vet mer om det? Klickar man på bannern så kommer man bara till Alina Systems och sidan för registrering av konto. Jag har redan ett konto där. Kan jag ändå få fri frakt?

I fall någon undrar så har jag redan kollat den klistrade tråden som listar butiker med fri frakt - där står inte Alina Systems.

Visa signatur

"Good teaching is one-fourth preparation and three-fourths pure theatre."—Gail Godwin
Sweclockers BB kod
0101001101000111

Permalänk
Medlem

Jag fick registrera ett konto när jag klickade på bannern här och sen stog det att jag var en sweclockers medlem. Jag fick fraktfrit när jag bestälde där sen.

Visa signatur

Spel och Biorum: Nzxt Switch 810 | Intel i7 3960X | Corsair Vengeance 32gb | Asus Rampage 4 Extreme | 3st 7970 Crossfire | 2st Samsung 840 250gb | Och vatten på allt | Win 7 Ultimate
Surfdator: E6600 @ 3,6ghz | Xms2 8500 2gb | Asus P5K-R | XFX 6970 | Win 7 Ultimate
Spel och Biorum

Permalänk

Okej. Då är det väl så att man måste klicka på bannern och registrera ett konto där för att få fri frakt. Kanske går det även att logga in bara, ska testa det nu. För någon kod verkar de inte ha som man anger i kassan för att få fri frakt.

Visa signatur

"Good teaching is one-fourth preparation and three-fourths pure theatre."—Gail Godwin
Sweclockers BB kod
0101001101000111

Permalänk
Medlem

Skulle någon kunna skriva länken till bannern? Hittar inte den.
Eller det kanske inte gäller längre..

Permalänk
Medlem
Permalänk

Hej alla,

Använd denna länk när ni registrerar ert konto:
http://www.alina.se/registrera.aspx?sweclockers=

Det går även att använda denna länk om man redan har ett konto, bara att följa länken och att logga in på sitt befintliga konto. Den fria frakten aktiveras sedan automatiskt på alla era ordrar som överstiger 500kr.

Mvh
Peter - Alina

Permalänk
Medlem

Beställde en SSD sent på eftermiddagen och den skickades ändå efter en halvtimme.
Lägsta pris, gratis frakt, en påse godis (inget avgörande men trevligt).
Samt föredömlig uppföljning av orderstatus gör att de sannoolikt får mer beställningar i framtiden.
Tummen upp!

Permalänk
Medlem

Jasså inkl godispåse.

Jag fick då ingen godispåse när jag beställde. Fick dock gratis frakt.

Visa signatur

Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD Asus VP278H
MSi CR720 Intel i3 370M 2,4Ghz 8GB ram GMA HD 500GB

Permalänk
Medlem

vad får man för rabatter med SweC?
reggat ett konto, ligger under grupp sweclockers.

Tänkte plocka ett nätagg, men ingen tendes till rabatt, frifrakt eller dyligt.
Vore intressant och veta vad rabatterna handlar om, om man nu ens har någon :S

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

vad får man för rabatter med SweC?
reggat ett konto, ligger under grupp sweclockers.

Tänkte plocka ett nätagg, men ingen tendes till rabatt, frifrakt eller dyligt.
Vore intressant och veta vad rabatterna handlar om, om man nu ens har någon :S

Fraktfritt över 500kr.

Sen har de studentrabatter.

Permalänk
Medlem

själv så får jag inte FF när jag lägger i kundkorgen och går till "betala".

EDIT: Nu efter några ggr så fick jag det till FF.
kan vart nåt skumt.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

vad får man för rabatter med SweC?
reggat ett konto, ligger under grupp sweclockers.

Tänkte plocka ett nätagg, men ingen tendes till rabatt, frifrakt eller dyligt.
Vore intressant och veta vad rabatterna handlar om, om man nu ens har någon :S

Hur ser man om man är under grupp "SweClockers"? Registrerade mig nämligen via länken hänvisad på denna sida, men hittar ingenting på deras site.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cable:

Hur ser man om man är under grupp "SweClockers"? Registrerade mig nämligen via länken hänvisad på denna sida, men hittar ingenting på deras site.

Gå in på "mina sidor"
så står det direkt ovanför "mina ordrar"

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Gå in på "mina sidor"
så står det direkt ovanför "mina ordrar"

http://www.Vikeskar.se/wp-content/uploads/2011/07/Namnlös.png

Funkade prima, tack!

Permalänk
Medlem

Synd att man inte får nån rabbat på AlinaSystems när man handlar typ för 10 000 kr som jag gör nu,student rabbat "tjäna" hur många studenter slänger typ 10 000 kr sen fraktfritt är i alla butiker i princip idag.Men vi som handlar i butiken för inte 50 öre i rabbat,för jävligt asså....:)

Visa signatur

Asus Rog Crosshair VIII DARK HERO| AMD Ryzen 9 5950X| G.Skill Tridentz RGB 16GB 3200 Mhz | Asus Rog Strix 3090 OC 24GB | EVGA G2 850W Gold| Samsung EVO 970 M.2 1TB | CPU kylare- NZXT Kraken X73 | Chassi: Fractal Design R6 | Skärm: Asus Rog Swift PG278Q | Windows 11 Pro

Permalänk
Skrivet av zan76:

Synd att man inte får nån rabbat på AlinaSystems när man handlar typ för 10 000 kr som jag gör nu,student rabbat "tjäna" hur många studenter slänger typ 10 000 kr sen fraktfritt är i alla butiker i princip idag.Men vi som handlar i butiken för inte 50 öre i rabbat,för jävligt asså....:)

På svenska??

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyZk0:

På svenska??

TROR han syftar på att rabatterna bara går att få via web-shopen och inte fysisk butik....
Men jag kan ha fel...svårt att säga så som han skrev.

Permalänk
Medlem

fin bump anyway..

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

fin bump anyway..

Kanske några som letat efter svar på frågorna i tävlingen

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyZk0:

På svenska??

Tror inte han kommer svara på en fråga på ett år gammal tråd. Speciellt inte då killen i fråga inte varit aktiv på forumet sedan april i år.

Mycket fin bump, btw.

Permalänk
Skrivet av Lumpyguy:

Tror inte han kommer svara på en fråga på ett år gammal tråd. Speciellt inte då killen i fråga inte varit aktiv på forumet sedan april i år.

Mycket fin bump, btw.

Glömde bort varför jag hitta till den här tråden och börja sen kolla..
Haha

Kanske någon har nytta av den :$

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem

Köpte precis ett Asus Titan X för 10 381 kr tack för fri frakt

Visa signatur

Citera för svar!