Permalänk

Big Brother Sverige 2011

Big Brother-sverige satte igång igen för 8 dagar sedan och folk har redan haft sex och lämnat huset.
Som en aktiv motståndare till dokussåpor så måste jag se mig själv som slagen; klart bästa tv-underhållningen denna senvinter/vår.

Kommer följa serien slaviskt och håller tummarna för att Telia skapar en BB-Live-kanal så snart som möjligt.

Så; finns det några andra som följer tumultet?

Officiella bb-siten
För köp av 24-7-kanalen
Twitter-feed för #bbsverige

Edit:

Skrivet av @Telia_service / twitter:

@bergmanman Inte som jag vet om just nu, men jag har fört din synpunkt vidare om bb-kanal till ansvariga.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Avstängd

Brukar sätta på det i bakgrunden när jag ska sova på kvällen då dåsar jag till snabbt och somnar lättare.

Permalänk
Medlem

Enda säsongen som jag tycker var rolig var slutet av säsong 2004.... men annars så ser jag ingenting roligt med att se på människor som skriker å gapar åt varandra...

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk

Big Brother var rätt ok första säsongerna men nu är det bara tragiskt dåligt! Så tråkigt när de skickar in så ointressanta människor som nu - de är inte normala för fem öre, vilket gör det helt ointressant! De är redan från början inställda på att grisa och bråka och ha sex så snabbt som möjligt. De tror att de ska bli kändisar!

Big Brother 2011 är sämsta säsongen någonsin!

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

Hade hoppats att dokussåpor skulle avveckla sig själv med tiden... tyvärr verkar detta inte ske. Kan inte förstå vad folk finner för nöje av denna form av skit underhållning, mer hjärndöd verksamhet får man leta efter.

Permalänk
Medlem

Det här visar allt som är fel i dagens Sverige.

Ett program som gör kändisar av människor som inte kan något.
Fast kändisar är väl fel ord, de kommer falla i glömska om ett halvår som vilken Idol-artist som helst.

Men men, det är ofta desperata människor som på något halvhjärtat sätt försöker komma åt sina 15 minuter i rampljuset.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Så att 2 hade hoppat av eftersom dom snackade osammanhängande och tydligen fick psykos.... Kan förstå att tjejen var förvirrad eftersom hon inte har sovit 2 dygn i sträck men vad hände med killen då`??

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

haha! TS är alltså aktivt motståndare till dessa såpor och börjar helt plötsligt gilla den värsta skiten av dem alla.. låter liiite oseriöst i mina öron.

Jag älskar bigbrother..dom samlar ju Sveriges största idioter och låser in dom så vi slipper dom här ute. Tack!

Permalänk
Medlem

Jag gillar BB, faktiskt. Tycker att det är ett roligt socialt experiment & bra TV. Lagom hjärndött om man inte pallar film.

Permalänk
Skrivet av Jo0oHaN:

haha! TS är alltså aktivt motståndare till dessa såpor och börjar helt plötsligt gilla den värsta skiten av dem alla.. låter liiite oseriöst i mina öron.

Jag älskar bigbrother..dom samlar ju Sveriges största idioter och låser in dom så vi slipper dom här ute. Tack!

Därav skrev jag "måste jag känna mig slagen". I och för sig så har jag alltid gillat just Big Brother Sverige men alla andra dokussåpor har fått mig att villja kräkas lite i munnen.

Tycker fortfarande serien håller lika bra (hög/låg) standard som första avsnitten. Kommer kunna bli en riktigt rolig säsong.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

Gurkan är bra skön: "Doktorn säger att jag kommer få astma på längden... för jag är så kort" haha!

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av swenorth1:

Big Brother var rätt ok första säsongerna men nu är det bara tragiskt dåligt! Så tråkigt när de skickar in så ointressanta människor som nu - de är inte normala för fem öre, vilket gör det helt ointressant! De är redan från början inställda på att grisa och bråka och ha sex så snabbt som möjligt. De tror att de ska bli kändisar!

Big Brother 2011 är sämsta säsongen någonsin!

slängde man in normala människor skulle ju ingen titta, är väll dårskaperna som folk gottar sig åt. såg nått avsnitt för flera år sen med någon gammal flickvän som gillade sånt där.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

Social experiment my ***. Rör man i hop samma gamla vanliga ruttna ingredienser och spritsar med lite glasyr får man ut samma skit som förra gången. Bara aningens mer sminkad. Sen klipper vi ut och fokuserar på all misär som bråk och mjukporr.

Tjejen kollade på det igår. Datorn är i samma rum. Hörde nån med utländsk brytning som höll på och härja nått enormt. Gjorde en katastrof utav en petitess (typ en kotte som välte nån gång i skogen) Sen vred jag på huvudet och såg en liten blond Svensk tjej.

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Medlem

Släpp loss en galning med en eldkastare i huset så hade jag kollat!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Den

och den

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X