Permalänk
Medlem

Xbox 360 USB

Vet någon här vad som jag gör fel, Försöker få det att funka med xbox 360 spel att installera via usbn till xbox hårdisken och på så sätt spela där utan att bränna ut skivor, Lyckades med serious sam 2 men vet inte vad som krävs för att klara det med de andra någon som vet

Permalänk
Medlem
Skrivet av spyx:

Vet någon här vad som jag gör fel, Försöker få det att funka med xbox 360 spel att installera via usbn till xbox hårdisken och på så sätt spela där utan att bränna ut skivor, Lyckades med serious sam 2 men vet inte vad som krävs för att klara det med de andra någon som vet

Kan du förklara lite närmare vad ditt problem är? Hittar inte Xboxen till USB minne eller kan du helt enkelt inte installera över grejerna från minnet till boxen?

Visa signatur

Intel Core i5 4690k @4.1GHz |---| Asus Maximus VII Ranger |---| ASUS STRIX GTX 980 Ti DirectCU III |---| Corsair Vengeance LP 2x8gb |---| EVGA Supernova G1 650w |---| Fractal Design Define R5 |---| Acer 27" XB270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mitron:

Kan du förklara lite närmare vad ditt problem är? Hittar inte Xboxen till USB minne eller kan du helt enkelt inte installera över grejerna från minnet till boxen?

Den hittar usb jag har ju lyckats med vissa spel men sen resten som jag har de hittar spelen på usbn men det är bara en fel logga vid symbolen och så går det itne att installera

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Vi diskuterar inte piratkopiering i forumet. Läs §7 i reglerna.