Sleepstreamer färdigställer ITX Workstation

Permalänk
Melding Plague

Sleepstreamer färdigställer ITX Workstation

Proffsmoddaren Sleepstreamers senaste projekt är färdigt. I galleriet finns nu en komplett uppsättning bilder på ett ultrakompakt Mini ITX-chassi med bland annat Intel Sandy Bridge.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Snacka om perfekt LANlåda

Visa signatur

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311

Permalänk

Schmexigt värre !

Skrivet av Tobi the Dobi:

Snacka om perfekt LANlåda

Dock är väl inte HD5670 nå vidare gameing monster precis

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Hedersmedlem

Fan va smidigt, hade lätt kunnat tänka mig den på skrivbordet!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Discokungen
Skrivet av Blackgoat:

Schmexigt värre !

Dock är väl inte HD5670 nå vidare gameing monster precis

//BG

Tillräckligt för det mesta dock. ^^

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackgoat:

Schmexigt värre !

Dock är väl inte HD5670 nå vidare gameing monster precis

//BG

duger för de flesta lan-spelen

Permalänk
Medlem

Ge mig

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

Sjuk prestanda i den där lilla :D. Kan man inte få en jämförelsebild, typ bredvid en iPhone eller tändsticksask eller vad fan man använder nu för tiden ?

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Noobenu:

duger för de flesta lan-spelen

Bara jag som lirar nyare spel på lan? Om man kunde haft samma chassi som Sleepstreamer gjort fast modifierat för ett 570 hade jag varit riktigt sugen på formatet ^^ Största problemet är väl nätagg i sådana fall.

Permalänk
Medlem

Jag vill bara uppmärksamma på att det är 2st X25-E som sitter i burken.
Det är alltså inte X25-M.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt. Hade dock hellre sett att den var lite större, bättre graffe och cpu kylare Etthundra procent på det bygget ändå!

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Skrivet av Leedow:

Jag vill bara uppmärksamma på att det är 2st X25-E som sitter i burken.
Det är alltså inte X25-M.

Mja, billigt och bra

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk

Var det inte den som stod på Dustin Home Expo?

Permalänk
Medlem
Skrivet av facedark:

Bara jag som lirar nyare spel på lan? Om man kunde haft samma chassi som Sleepstreamer gjort fast modifierat för ett 570 hade jag varit riktigt sugen på formatet ^^ Största problemet är väl nätagg i sådana fall.

Beror på vilken upplösning du spelar också.
min kompis har det kortet och lirar Dead rising 2 på 1900x1200 på högsta utan några som helst problem. Trodde inte mina ögon först, haha : )