Enkät om mobiloperatörers varumärken för ett examensarbete

Permalänk

Enkät om mobiloperatörers varumärken för ett examensarbete

Hej

Jag och min medskribent skriver ett examensarbete om mobiloperatörernas varumärken, och vi vore tacksamma om så många som möjligt deltar i vår enkätundersökning.
Denna tar ca 5 minuter att besvara.

Tack på förhand!

https://secure.espub.net/survey.aspx?ID=7963a6da90c970dfd78c4...

Permalänk
Medlem

Fix

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Jag vägrar att delta så länge bakgrunden har den där bländande gröna färgen.

Visa signatur

I am Thon, eat my spread!

Permalänk

Klart! Jag tyckte färgen var helt okej.

Permalänk
Medlem

Gillade färgen om man inte gör det kan man väl bara strunta i att klaga lr stå ut i några minuter testen är ju frivillig och alla vet väl att vi gillar olika,

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Klart man ställer upp!

Visa signatur

Fujitsu UH572 / Intel CI5 3317U / Intel HD4000 / 4GB DDR3 / 128GB SSD / Win7 x64

Permalänk
Avstängd

Jag struntade i färgen och svarade för den goda sakens skull.:) "Många" är ju ovilliga att ställa upp för studenters räkning när det kommer till undersökningar.:P Tycker man ska hjälpa om man kan.:):)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fraggel:

Gillade färgen om man inte gör det kan man väl bara strunta i att klaga lr stå ut i några minuter testen är ju frivillig och alla vet väl att vi gillar olika,

Skrivet av MacEnkronan:

Jag struntade i färgen och svarade för den goda sakens skull.:) "Många" är ju ovilliga att ställa upp för studenters räkning när det kommer till undersökningar.:P Tycker man ska hjälpa om man kan.:):)

Jag svarar gärna, men den skarpa färgen gör det plågsamt och jag får svårt att läsa texten. Kanske bara är jag som är extra känslig

Visa signatur

I am Thon, eat my spread!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Xellofan:

Jag svarar gärna, men den skarpa färgen gör det plågsamt och jag får svårt att läsa texten. Kanske bara är jag som är extra känslig

Aj då, då förstår jag. Vad synd.:(

Peace!:)<3

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Jisses, vart nästan bländad av färgen. Vad hände med vanlig vit?
Aja, tar mig tid med enkäten senare ikväll

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Usch vad ont i ögonen man fick....
men nu e det gjort

Permalänk
Medlem

Mina ögon blev irriterade av den färgen men nu är det klart.