Stridsvagns simulator!

Permalänk

Stridsvagns simulator!

Name that game! Jepp sugen på att köra lite stridsvagn, hade ett demo som var riktigt roligt för ngt år sedan kommer dock inte ihåg vad det hette så jag behöver lite hjälp.
Låt höra lite förslag.

Permalänk
Medlem

hmm, Operation Flaspoint är ju den bästa krigs simulatorn jag vet om, kanske inte bästa rent realistiskt sett men den är roligast

Permalänk

Det finns en tråd om detta redan. Sök lite efter den så står det säkert några bra tips där.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Kan det ha varit "Steel Beasts" som du spelade.....??????
Eller................................????

Visa signatur

Janozzz

Permalänk
Medlem

Armored Fist 3 finns från Novalogic, det är ju inte det snyggaste men det är rätt realistiskt. Dom använder sin gamla Delta Force 2 motor, någon fixad fast man behöver lite datorkraft till att.

Visa signatur

It's out there
P4C800 Deluxe|2.6@3.2|4x256MbPC3200|2-2-2-5|Club3D ATi Radeon 9800Pro|http://service.futuremark.com/compare?2k1=7108213

Permalänk
Medlem

Som jag sa i den andra tråden om just detta så är Steel Beasts helt klart den bästa (mest realistiska) stridsvagnssimulator på marknaden. Tyvärr många som inte orkar bry sig om att ens testa spelet p g a dess ganska dåliga grafik. En uppföljare är dock på gång med förhoppningsvis klart förbättrad grafik.

Permalänk

Bra sim gratis

Skrivet av Grimreaper:

Name that game! Jepp sugen på att köra lite stridsvagn, hade ett demo som var riktigt roligt för ngt år sedan kommer dock inte ihåg vad det hette så jag behöver lite hjälp.
Låt höra lite förslag.

Jag spelar själv här,dessutom är den gratis.Ladda ner och joina.
http://www.worldoftanks.eu/

Permalänk
Medlem

Sju och ett halvt år gammal tråd?

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Skrivet av rankko:

Sju och ett halvt år gammal tråd?

Vissa lever för att bumpa gamla trådar.

Men för att hålla sig ti tråden. World of tanks.

Permalänk

Att kalla WoT för simulator är enligt mig kriminellt. Det finns bara Ett enda spel där du kan ta kontroll över en pansarvagn och kalla det för simulator; WWII: Online - Battleground Europe.

Enligt mig då.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡