Det som de har gjort går under falsk marknadsföring om jag inte minns fel. Frågan i detta fall är fortfarande om du som slutkund kan stämma dem. Om jag inte minns helt fel tågordning så ska du som slutkund kan lämna tillbaka agget till din affär, då de uppdagade bristerna är nog med grund för detta. Sedan är det affären som slutkund som i sin tur ska lämna tillbaka till ACE, och det är först där som stämningar kan komma på tal ifall ACE vägrar ta tillbaka. Sedan kan konsumentverket stämma företaget för falsk marknadsföring ifall något anmäler det dit. Men jag tror som sagt fortfarande inte du kan stämma ACE eftersom du inte haft affärer med ACE, utan med en mellanhand som är ansvarig gentimot dig.
Och därför var det rätt naturligt av mig att fråga om ACE hade blivit stämda? Jösses, man får inte fråga någonting utan att du hoppar på en?
Med tanke på slutledningsförmågan du och andra visat i uttalanden villa jag förtydliga detta, då insikt och slutledningförmåga tyvärr verkar saknas hos vissa.
Det var ett skämt, ok? Har du ingen humor?
Har jag försvarat ACEs nätagg?
Ja, inderekt när du hoppar på mig så har du försvarat ACE.
Du har uppenbarligen inte läst tråden.
Har jag inte? Är du säker på det? Tänkt om, tänkt rätt.
Det jag har gjort är att ifrågasätta om allting är så svart/vitt som vissa här på forumet försöker få det att verka med uttalanden åt hållet "ACE har urkassa nätagg, därför är ACE onda och bör gå i graven, och allt annat de gjort är skit".
Ursäkta mig, men vad har jag med detta att göra? Jag har inte kallat deras nätagg för någonting?
Jag skulle själv dra mig för att köpa produkter från ACE, men ser jag något intressant från dem kanske jag kommer köpa det i framtiden, dock med rätt mycket egenkoll om inkommen produkt är vad jag beställde.
Det ända förnuftiga du har sagt hittills.