Kan nån hjälpa mig med dessa bilder/delar? Antec Fusion Låda

Permalänk
Medlem

Kan nån hjälpa mig med dessa bilder/delar? Antec Fusion Låda

Har fixat en HTPC med en Antec Fusion Låda
Och en Asus P8 H67-M Evo
En del delar som jag inte förstår mig på! Och manualerna Suger Hårt!!!

Bild 1. Vad är Denna del? Ska den blockera/flytta flödet? Finns fler små delar man kan lägga på

Bild2 Kan man göra nåt åt flödet? Rätt Tight! Tycker ni det kommer räcka eller nån tips?

Bild 3 Vad är denna kabel? Nån som vet? ..Finns 0 info i manualen! Kan inte få den och passa nånstans.. Finns i Lådan..

Bild 4.. Vad är dessa bra för? Också no info om det!

OCH Slutligen ett tips för er som funderar Köpa denna låda med en Aus Moderkort!
Se detta så får ni fundera lite!
ATA 6GB porten går inte att använda då lådan är tänt in på och blockerar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av 3kgt:

OCH Slutligen ett tips för er som funderar Köpa denna låda med en Aus Moderkort!
Se detta så får ni fundera lite!
ATA 6GB porten går inte att använda då lådan är tänt in på och blockerar!
http://forumbilder.se/thumbs/13020111208475e1e.jpg

Det är ju bara att använda porten? Ser likadant ut i min låda och det var bara att koppla in en kabel.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derox:

Det är ju bara att använda porten? Ser likadant ut i min låda och det var bara att koppla in en kabel.

vad menar du med porten? Det finns inte plats för en finger ens mellan porten och lådans chassi!

Permalänk
Medlem
Skrivet av 3kgt:

vad menar du med porten? Det finns inte plats för en finger ens mellan porten och lådans chassi!

det ser ju ut att fysiskt få plats en vinklad satakabel. Jag har också väldigt trångt där, använder vinklade SATA-kablar.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derox:

det ser ju ut att fysiskt få plats en vinklad satakabel. Jag har också väldigt trångt där, använder vinklade SATA-kablar.

Tyvärr så gör det inte det.
Men jag ska nog fixa ett hål där.
Ang frågorna så har jag fått reda på dem.