Nya spel beställer om 1 timme!

Permalänk
Medlem

Nya spel beställer om 1 timme!

Tjenare, nu har man fått 500kr för lite hemmajobb och nu tänkte jag köpa lite spel.

Tänkte: Shogun 2 total war 239kr
Bioshock 2 98kr

Sedan tänkte jag ett till spel för runt 100kr kanske kan slänga in en extra 50lapp fall något verkar roligt. Köper på game.se då det är gratisfrakt och bra priser.

Så tipsa på billiga roliga spel, gärna bra grafik då man har ny dator och vill testa den lite

Permalänk
Medlem

Just cause 2 är billigt och roligt om du vill spränga saker i snygga miljöer och pressa datorn lite

Permalänk
Medlem

MInecraft! 135 :- lätt värt!

Visa signatur

Bärbar MacBook Pro 15" Mid '14 l
Mobil Iphone 8 l

Permalänk
Medlem
Skrivet av emahex:

Just cause 2 är billigt och roligt om du vill spränga saker i snygga miljöer och pressa datorn lite

Testat det lite, ganska skoj tar det fall jag inte hittar något annat. Är Bioshock kul?

Skrivet av Ludzee:

MInecraft! 135 :- lätt värt!

Förlåt men verkar förjävla tråkigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gussman:

Testat det lite, ganska skoj tar det fall jag inte hittar något annat. Är Bioshock kul?

Förlåt men verkar förjävla tråkigt.

mjo , det är därför det har blivit en sån jädrans hit....

nä men prova demot i alla fall .

vet dock inte hur det skiljer sig från hela spelet.

vad för spel/typ av spel gillar du i övrigt?
lättare att rekommendera saker om man vet sånt.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devildoll:

mjo , det är därför det har blivit en sån jädrans hit....

nä men prova demot i alla fall .

vet dock inte hur det skiljer sig från hela spelet.

vad för spel/typ av spel gillar du i övrigt?
lättare att rekommendera saker om man vet sånt.

Jo men har inga vänner som spelar Minecraft. Spelar väl 1.6, HoN, spelade WoW innan men slutat, lite Battlefield BC 2. Det var väl de flesta.

Permalänk
Medlem

Portal 2 verkar skoj, nyss släppts. Steam hade någon grej som hette Potato Sack. 13 mindre spel för typ 400 75% på den iaf. Många billiga och säkert kul spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av emahex:

Just cause 2 är billigt och roligt om du vill spränga saker i snygga miljöer och pressa datorn lite

39 kr på cdon tror jag:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Bioshock 2 special edition för 69kr köp därifrån istället
http://www.webhallen.com/spel/pc/106239-bioshock_2-special_ed...

EDIT: Vet dock inte vad det kostar med frakt.

EDIT2: Intressant sida det den där Game.se deras "top 5" dom har samma priser som andra webbutiker på spelen men dom har skrivit "100kr rabatt" och sen lagt ett pris under som dom strukit över tex Crysis 2 599kr men nedsatt till 499kr Portal 2 599kr nedsatt till 499kr osv.
Funkar dock säkert om köparen inte vet om andra sidor xD

Permalänk
Medlem

Tack för alla tips, Blir nog bara Bioshock och Shogun då jag inte hittar något mer, har redan testat Just cause 2 och det var inte riktigt något som fastna.

Permalänk

Just Cause 2 är sjukt kul och varierande, det är så grymt fritt och öppet också, ett perfekt allt i allo spel liksom.

Mvh

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody" - Bill Gates, 1981

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av BesteN:

Bioshock 2 special edition för 69kr köp därifrån istället
http://www.webhallen.com/spel/pc/106239-bioshock_2-special_ed...

Tackar för det, riktigt prisvärt!

Blev en snygg corepad musmatta för 1kr och en bioshock mini artbook för 5kr också, 49 kr frakt.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

Portal 2! Dumpa allt annat som du har planerat och köp det! Bästa spelet jag har testat, och jag har inte ens provat co-op än

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Medlem

swat 4 kanske vore nått?
Jag har fastnat för det:D
men men bara ett tips:D

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Bioshock 2 special edition för 69kr köp därifrån istället
http://www.webhallen.com/spel/pc/106239-bioshock_2-special_ed...

EDIT: Vet dock inte vad det kostar med frakt.

EDIT2: Intressant sida det den där Game.se deras "top 5" dom har samma priser som andra webbutiker på spelen men dom har skrivit "100kr rabatt" och sen lagt ett pris under som dom strukit över tex Crysis 2 599kr men nedsatt till 499kr Portal 2 599kr nedsatt till 499kr osv.
Funkar dock säkert om köparen inte vet om andra sidor xD

Det är ett brott har våran hemkunskapslärare sagt. Elgiganten gjorde så. Haha

Permalänk
Medlem

Du säger inte vad du gillar för spel, men ett par billiga & framför allt bra spel är:
Torchlight Kostar ca 15 €
Metro 2033 Steam har 50 % rabatt just nu så den kostar endast ca 10€. Har inte själv den, men den har prisats av så många så jag tar med den ändå.

Edit:
Vill du verkligen ha valuta för pengarna så bör du fundera på:
X3: Terran Conflict 20 €
eller det något äldre X3: Reunion Kostar endast ca 10 €. Bägge dessa spel kan du spela i månader, om den typen av spel passar dig. Alla gillar inte den typen av spel.