Permalänk
Medlem

Roliga SP-spel

Tjena!

Hittade för inte så länge sen den gamla godingen Just Cause 2 till X360, och kom på hur roligt det faktiskt är att köra SP på konsol. MP på konsol är inget för mig, jag har bara en 360 och är inte sugen på att betala för live (har endå de flesta bra mp-spel till win).

Däremot undrar jag om någon kan tipsa om lite roliga SP-spel för konsol, gärna med coop! Tänker främst på spel som just Just Cause 2 och Splinter Cell: Conviction. Gta är ju kul, men det har man ju kört för mycket

Permalänk

Portal 2.

Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk
Medlem

Mass Effect, Rainbow six las vega 1 och 2, Ghost recon.

Mass effect har inte coop dock

Permalänk
Medlem

Portal 1 och 2
8 timmars spelande ifall du inte gör de extra uppdragen i spelet

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk

dragon age spelen

Permalänk
Medlem

Fallout spelen kanske

Permalänk

Sitter och lirar Batman Arkham Asylum på datorn med min 360-kontroll just nu och det är riktigt bra, tycker jag. Arkham City kommer ju snart så det är bra att värma upp

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk

Borderlands tycker jag har fantastiskt rolig SP!

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..