Castlevania: Lords of shadow DLC:et Reverie

Permalänk
Medlem

Castlevania: Lords of shadow DLC:et Reverie

Hejsan på er!

Ni kanske kan göra mig klokare på detta. den 23/3 släpptes det första DLC:et till Castlevania: Lords of shadow som heter Reverie. Nu är det ju så att jag inte hittar den på PSN MEN troféerna har blivit inlagda. Så min fråga är. Vart fan är DLC:et?

MvH

Dalthor-san

Permalänk
Medlem

Det har blivit försenat på obestämd tid. PS3-versionen var egentligen klar med de fick problem med 360-versionen och valde att skjuta upp båda två. Jag hoppas verkligen det kommer snart.

Permalänk
Medlem

Ahaa! tack då vet jag det iallafall. Hitta ingen info alls om detta.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Va dumt. Efter påskhelgen

Permalänk
Medlem

Efter påskhelgen? Det finns att ladda ner från PSN nu, vet inte hur det ser ut för Xbox Live dock.

Visa signatur

| I7 2600K @ 3.4Ghz| Noctua DH14| 8GB DDR3 | GTX670 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av sirk:

Efter påskhelgen? Det finns att ladda ner från PSN nu, vet inte hur det ser ut för Xbox Live dock.

Vänta lite, kommer du åt PSN Store nu? Den har varit nere ett bra tag och jag kommer fortfarande inte in.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Heh nej kommer inte åt PSN men Reverie är släppt och finns att köpa om man bara kommer åt Store.

Visa signatur

| I7 2600K @ 3.4Ghz| Noctua DH14| 8GB DDR3 | GTX670 |

Permalänk
Medlem

damn it all to hell