Vill du lira i Sveriges landslag i Haxball ?

Permalänk

Vill du lira i Sveriges landslag i Haxball ?

Hej,

www.esl.eu kommer att göra en VM turnering i Haxball. Alla länder ska ha minst 4 spelare och man spelar på Big plan. Jag har blivit utvald till kapten i Sveriges landslag och jag vill gärna att så många som möjligt passar på att provspela för laget, för att vi ska ha en så stark trupp som möjligt för att kunna ta hem segern.
De som vill provspela kontaktar mig via esl eller e-mail.

ESL: ALK5
e-mail: acov93@hotmail.com

Mvh ALK5

Visa signatur

Cooler Master HAF X AMD Ryzen 5 3600XT 3.8GHz Corsair H50 PnP Asus ROG Strix B450-F Gaming MSI GeForce GTX 1070 Aero ITX 8GB OC Corsair Vengeance Black RGB LED Pro DDR4 3200MHz 2x8GB WD Blue 3D NAND SSD 2.5" SATA III 500GB Samsung Spinpoint F3 1TB Corsair TX650W 80+ Win 10 64bit MSI MAG272QP Logitech Z-5500 Logitech G502 Hero Roccat Horde AIMO SteelSeries Qck+ SteelSeries Siberia V3

Permalänk
Hedersmedlem

Det där ser riktigt roligt ut!

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Kan du förklara vad det är för något?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Hedersmedlem

Det är ju enkelt att googla fram, men det hade nog varit uppskattat om du snabbt förklarade vad det är för något. Jag t ex hade aldrig hört talas om det!

Permalänk
Medlem

Brukade spela ett liknande spel "Keyball" när jag gick i gymnasiet med en kompis som var säkert en 6 år sen nu och var ganska pro på det spelet. Tycker haxball ser mycket mera noob ut med såpass bra rörelsekontroll jämfört med Keyball http://www.youtube.com/watch?v=gSgDsQToZqU

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc B580 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB

Permalänk
Medlem

Riktigt trevligt spel! Dock är jag bara bra i 1on1. Någon som vill spela?

Permalänk

Riktigt trevligt spel tbh, hur länge har det funnits?

Visa signatur
Permalänk
Medlem