Permalänk

Var köpte du ditt USB-Kylskåp? kyler de bra?:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gandalfthegrey:

Var köpte du ditt USB-Kylskåp? kyler de bra?:)

http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product_link.html&link...

fick det i julklapp^^

Ja, efter 20 min blir den runt 8 grader^^

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk
Skrivet av Toobe-x:

antingen tar du bort p12 ljusrören eller gör du så att man inte ser dem, fixa kabeldragningen och kasta ut ide brännaren;)

men bra val av komponenterna:)

fixa så att man inte ser lysrören? då gör de inte mycket nytta antar att han tycker att det är fint med lysrör och att de tär därför han köpte dem. men alla kan inte tycka lika

Permalänk
Skrivet av _MmattiasS_:

fixa så att man inte ser lysrören? då gör de inte mycket nytta antar att han tycker att det är fint med lysrör och att de tär därför han köpte dem. men alla kan inte tycka lika

Självklart menar han att man inte ska se ljusrören utan bara själva ljuset de avger

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Skrivet av klasvonklas:

Självklart menar han att man inte ska se ljusrören utan bara själva ljuset de avger

jag är riktigt smart ibland

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt moderkort

Permalänk
Medlem
Skrivet av hirsch:

Riktigt snyggt moderkort

haha, Tycker jag med

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk

useless, oanvändbart, går inte, ta kort på en dör och rita en person som går igenom den och rita en pil på personen och skriv att det är erik på...

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bordsvatten:

useless, oanvändbart, går inte, ta kort på en dör och rita en person som går igenom den och rita en pil på personen och skriv att det är erik på...

va?

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk
Medlem

en fin 5a får du av mig )

Visa signatur

Stationär dator: Ja. Stor skärm: Ja. Nöjd: Är man någonsin det?

Permalänk

Helt OK

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av kangaz:

en fin 5a får du av mig )

tackar

Skrivet av The Decimater66:

eh?

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne