Alternativ till ASUS E35M1-I DELUXE

Permalänk

Alternativ till ASUS E35M1-I DELUXE

Hejsan.
Beställde ett ASUS E35M1-I DELUXE från webbhallen den 7:e april men sedan dess har det preliminära leveransdatumet skjutits på flera gånger och idag blev det flyttat till den 11:e.
Har kollat runt och verkar som det är stor brist på detta moderkort och börjar nu därför se mig om efter alternativ.
Vill gärna ha något som är så likt som möjligt fast det viktigaste är nog att det ska klara av:
*spela upp filer i 1080p
*trådlöst nätverk
*inga fläktar
*stöd för USB3

Gärna något som kostar max 2000kr.

Tacksam för förslag på bra moderkort med inbyggd processor.

Permalänk
Medlem

Jag har en beställning på ett likadant kort på webhallen. "Beställningsdatum 2011-02-11 23:57"
Börjar ledsna lite nu ^^

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Skrivet av warh0g:

Jag har en beställning på ett likadant kort på webhallen. "Beställningsdatum 2011-02-11 23:57"
Börjar ledsna lite nu ^^

Ojdå, verkar inte finnas något hopp om att denna produkt kommer in med andra ord.
Synd då recensionerna jag läst är väldigt positiva.

Permalänk
Medlem

Bara å hålla utkik på prisjakt.se de är snabba med att uppdatera lagarstatus för de flesta sidor.
Jag såg att dustin fått in i lager, jag beställde snabb som attan och det gick igenom. 10min senare va de tomt på lagret igen

Visa signatur

Asus N56VZ + 256 GB Samsung SSD

Permalänk

Asrock

Vill bara ge ett tips om ett annat kort då jag som många andra väntat på Deluxe alldeles för länge, och tröttnade, hitta då ett ASRock E350M1 AMD Fusion Zacate E350 DDR3 mITX, på net2world.se

fick hem mitt idag toksnabb frakt, kostade 980:- hemma och klart

Permalänk
Medlem

tråkiga med asrocken är ju att den itne har wlan och att den har fläkt

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Jag körde ett Sapphire pure fusion och kan rekommendera det. Fläkten hörs inte så det är inget att oroa sig för.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |