2st Alien Vs. Predator spelare letar efter folk att spela med.

Permalänk
Inaktiv

2st Alien Vs. Predator spelare letar efter folk att spela med.

Jag och en Polare har börjat spela Alien Vs Predator på steam som fan nu
Riktigt kul förrutom en grej.. Det finns knappt några servrar uppe så vi spenderar mest tiden med att köra 1v1 och träna på vårt aim.
Men nu tänkte jag kolla om det finns någon här på forumet som vill börja lira med oss?

Det är jag som spelar då (Morpiha) och sen min IRL kompis Woxxy (Hans yotube kanal)

Så finns det någon som vill börja lira med oss?
Vi söker dock "seriösa" spelare som INTE ställer sig i ett hörn med Predator och campar.

Permalänk
Medlem

Har spelet till Steam, men har inte installerat det än. Är det så dåligt med servrar alltså?

Visa signatur

ASUS Prime Z270-A | i7 7700K | GTX 1070 | 16GB RAM | Samsung 850 EVO 500GB | FD Newton R2 650W | FD Define R3

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dackis:

Har spelet till Steam, men har inte installerat det än. Är det så dåligt med servrar alltså?

Japp. Igår när vi skulle spela så var det två servrar online med kanske 3 spelare på varje.

Permalänk

vilken avp är det vi snackar om här?

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Om ni inte visste så ska ni ändra om någon Internet inställning i spelet till något annat. Kommer inte ihåg vad det heter
men man hittar 50tals servrar direkt. Hade också detta problem när jag körde.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThePostalDude2:

vilken avp är det vi snackar om här?

Skulle tro att han menar det nya avp då namnet är "Alien vs predator" och inte "Alien versus predator".

Installerade nyss spelet och upptäckte att det inte fanns någon server upp. Var lite bättre när de släpptes på den fronten. Är på för att börja lira lite smått igen.

Permalänk
Medlem

Jag har både ettan och "trean" på Steam. Ettan är otroligt roligt och jag saknar för övrigt tvåan på Steam. Hur som helst, så kan jag ju lira med er Har inte spelat Aliens vs. Predator online så mycket. Bara en eller två gånger när demo-versionen kom ut, så jag vill ge det en till chans

Vad är det för adress till servern?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Har bara 2:an och det verkar som att man inte kan ansluta sig till deras support för att uppdatera spelet och jag kan inte heller hitta uppdateringar på nätet så jag kan inte alls gå in på några servrar...

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X