Permalänk
Medlem

Hemmet

Lite grejer som jag har i min ägo, som jag tänkte kunde vara trevliga att visa upp. Datorhörnan kommer i enskilt galleri sen.

Hemmet

Permalänk
Medlem

Trevligt skick på Amazonen, är alla bilar fortfarande i din ägo?

Permalänk
Medlem

Golf Gti! <3

Permalänk

Otroligt fin amazon, skulle faktiskt vilja se insidan

Permalänk
Medlem

Amazonen var ju awesome

Permalänk

Otroligt vilket fint skick du har på dina bildar, gillar specielt din Corrado.
Riktigt nice bass galler också :)Grymma fägar på amazonen också

Permalänk
Medlem

gillar att det börjar komma mer och mer såna här album. riktigt kul att kunna kolla hur det ser ut i andras hem förövrigt ser ditt hem riktigt riktigt bra ut! en klar fempoängare!

Permalänk
Medlem

Corren ser fin ut
Kul med bilar faktiskt, har byggt om några bilar faktiskt, är inne på ett 200sx s13 just nu som jag hållt på med i snart 2 år.

Nåväl, riktigt fina bilar och nice hem ;D

Visa signatur

- Silverstone Raven RV02B-W| Win10 x64 | Intel Core i5 4670k 3,4ghz | Asus Maximus VI Formula z87 | Corsair Vengence 16gb Red | ASUS GeForce 770 GTX | 128gb SSD/2TB HDD | Corsair HX1000W Modular | Corsair h100 cooler | 100/100 Comhem Fiber -

Permalänk
Medlem

5p för amazonen

Permalänk
Medlem

Tack

Tack för alla trevliga kommentarer, dom värmer!
http://www.garaget.org/Jez

Där är länkar till bilarna för de som ville se insidan och fler övriga bilder

Permalänk
Medlem
Skrivet av iokE:

Corren ser fin ut
Kul med bilar faktiskt, har byggt om några bilar faktiskt, är inne på ett 200sx s13 just nu som jag hållt på med i snart 2 år.

Nåväl, riktigt fina bilar och nice hem ;D

Låter intressant har du garaget.org profil?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnJarnedal:

Otroligt vilket fint skick du har på dina bildar, gillar specielt din Corrado.
Riktigt nice bass galler också :)Grymma fägar på amazonen också

Tack Corradon är min ögonsten som jag vårdar ömt, den står och vilar sig nu, den får inte vara ute i kylan, den kan bli förkyld Den kommer fram i mars.

Finns fler bilder på http://www.garaget.org/Jez

Permalänk
Medlem
Skrivet av Infinity_90:

Trevligt skick på Amazonen, är alla bilar fortfarande i din ägo?

Japp, dom finns kvar i min ägo allihop

Permalänk
Medlem
Skrivet av zery:

Golf Gti! <3

Härliga gamla bilar

Permalänk
Medlem

Förövrigt så kan ju såna som röstar negativt ge en kommentar till varför, inte för att jag bryr mig så mycket, men jag tycker man ska ha så mycket civilkurage så man vågar stå för sina åsikter, annars antar jag att man är nån liten skitunge som bara röstar ner andra för att få högre betyg själv.

Tack till er som kommenterar!

Permalänk
Skrivet av Jez91:

Tack Corradon är min ögonsten som jag vårdar ömt, den står och vilar sig nu, den får inte vara ute i kylan, den kan bli förkyld Den kommer fram i mars.

Finns fler bilder på http://www.garaget.org/Jez

Det kan jag förstå att den står inne just nu, ivärme garage med antar jag:)
Rött och vitt är jävligt snyggt tillsammans!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnJarnedal:

Det kan jag förstå att den står inne just nu, ivärme garage med antar jag:)
Rött och vitt är jävligt snyggt tillsammans!

aa det stämmer Tack

Permalänk
Medlem

Jäkla snygg säng, har den själv

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Jäkla snygg säng, har den själv

tack aa den är bra den

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jez91:

tack aa den är bra den

Dock ett helvete man slår smalbenet i hela tiden, men det får man väl leva med

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Släng bort ditt europeiska n64 och köp ett amerikanskt i stället.
Europeiska versionen (PAL) kör på 5/6 hastighet i skildnad från usa (PAL är 50hz, USA(NTSC) är 60hz)..

just saying

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Himla fint hem du hade! Bilarna var ju helt klart favoriterna i albumet Och nintendo 64:at. Minns att man körde på typ nåt pikachu edition när man var typ tio år gammal Corradon var i riktigt imponerande skick! Får gratulera till de underbara bilarna! 5P utan tvekan!

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Medlem

Jag vill vara som du ;<

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk

det värmer att se att det finns andra som har kvar sitt n64

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

en volvo amazon med glitter och kråm<3<3<3<3<3

Visa signatur

CpuI7 3770k 5Ghz @ 1.44v Mobo ASUS P8P67 WS Revulotion GPU Evga GTX 780 3GB Ram Corsair vengeance 4x4 1600Mhz Chassi Söndersågat Fractal Design XL R2 Kylning D5 med Bitspower modkit/pumptop med en Bitspower rescombo 150mm, EK GTX TITAN XXL, EK Supremecy Acetal, 2st 360mm rads, 19/13.http://valid.x86.fr/u6qyuw

Permalänk

Var hittade du figurerna någon stans?

Visa signatur

(Core i5-760) (Asus HD6970 Direct CU II 2048Mb) (Asus P7P55D-E PRO) (16GB Corsair XMS3 DDR3 1600MHz) (Kingston SSDNow V+100 96GB) (PHILIPS 273E3LHSB) (Fractal Design Define R3 Black Pearl) (Fractal Design Newton R2 800W) Steel? We have no butter, but I ask you - Would you rather have butter or guns? Shall we import lard or steel? Let me tell you, Preparedness makes us powerful. Butter merely makes us fat. Lard?