Windiws 7 problem uppdateringar!

Permalänk
Medlem

Windiws 7 problem uppdateringar!

Dom senaste 4 uppdateringar till windows 7 vägrar gå in i min dator varje gång jag stänger av datorn säger den att den installerar. Sen när jag startar upp den står det att den förbereder dom men % satsen stiger aldrig vad var dessa uppdateringar till för kan det vara något jag har stängt av i registret eller nåt som gör att dom vägrar gå in ?
Vore jätte tacksam om någon kunde upplysa mig för detta gör datorn vansinnigt segstartad.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem

Gå tillbaka till en gammal återställningspunkt. Boota om datorn och sök efter uppdateringar, när de tankats ned och installerats och du stänger av datorn säger Windows till dig att inte stänga av datorn. Gör inte det, låt Windows sköta det. Likadant nästa gång du startar datorn, stäng inte av, så länge Windows förbereder datorn, det kan ta LÅNG tid.

Permalänk
Medlem

Samma sak hände för mig men det försvann om du i Windows gick in manuellt och letade uppdateringar och sedan installera dem och klicka på starta om när den är klar.

Visa signatur

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311

Permalänk
Medlem

Installera en och en manuellt. Se http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/w7itproinsta...

Jag hade samma problem och det funkade för mig.

Permalänk
Medlem

Tackar problemet löste sig när jag som några sa installera dom manuellt

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem

Det hjälpte på min med.Det var 5st uppdateringar och det nog 45 min att göra dem + servicepack 1 som tog lång tid den med.

Visa signatur

Core 2 duo 1,86 | Scythe Infinity | Asus P5QL/EPU | 4x512 DDR2 800/6400 | 300Gb + 1Tb Hitatchi + 500Gb Samsung| Gigabyte GeForce 7600GS 256mb | Dell P911 | Corsair 400W