Permalänk
Avstängd

Sidor som tar emot paypal ?

Vet inte om ja lagt denna rätt men nu är det så att jag har 750kr på mitt paypal konto som jag inte kan överföra till mitt swedbank konto.

Så tänkte att man kunde köpa något kul istället men vilka sidor it sverige tar paypal?

Tack på förhand:)

Permalänk
Medlem

Du kan skicka pengarna till mitt konto i.... ummm... Nigeria..... umm.. så skickar jag dom kontant till dig.

Men seriöst, det är mycket sällan jag sett någon butik ta paypal i sverige.
Däremot har jag betalat ganska mycket via paypal till utlandet.

Kanske kan köpa något på blocket eller tradera?
Av vilken anledning gick det inte plocka ut pengarna? Har aldrig provat själv så är lite nyfiken

Permalänk
Avstängd

Vet inte av vilken anledning ja inte kan ta ut pengarna, när ja försökte så blev transaktionen "återkallad".

Kanske kan spara pengarna tills jag hittar något o köpa då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

Vet inte av vilken anledning ja inte kan ta ut pengarna, när ja försökte så blev transaktionen "återkallad".

Kanske kan spara pengarna tills jag hittar något o köpa då.

Skulle ta och kontakta Paypal så ska du nog se att det går bra. Eller så får du i alla fall en mer exakt beskrivning av problemet.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk

Ebay. Dom tar p(g)aypal.
Men som ToJa92 skrev, kontakta paypal om det där.

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

Vet inte om ja lagt denna rätt men nu är det så att jag har 750kr på mitt paypal konto som jag inte kan överföra till mitt swedbank konto.

Så tänkte att man kunde köpa något kul istället men vilka sidor it sverige tar paypal?

Tack på förhand:)

När du skickar till Swedbank så kör du på Domestic bank account och skriver clearing och kontonummer i en följd utan något mellanrum eller bindesstreck.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Babianen:

När du skickar till Swedbank så kör du på Domestic bank account och skriver clearing och kontonummer i en följd utan något mellanrum eller bindesstreck.

Ska det inte vara IBAN kontonr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agonotheta:

Ska det inte vara IBAN kontonr?

Nix.