Lian Li Special Edition PC-U6 Cowry tar snäckan till Micro ATX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Nej, B&W har inte patent på snäckformen. Lian-Li har däremot kopierat sig själva, här i en "hottad" version: http://www.million-dollar-pc.com/systems-2008/lian-li/dualbra...

Ingen heller som påstått att de har det.
Men att grundversionen sneglat på Nautilus serien är knappast speciellt långt borta.

Permalänk

om man slapp meshen på sidorna så kanske det skulle vara intresant, nu blir det bara p12 känsla över det hela

Permalänk

Jag tycker faktiskt att den är snygg:)

Visa signatur

Desktop: AMD Phenom2 X4 955 @ 3,6Ghz - Gigabyte 6870 @ 960/1140MHz - A-DATA SSD 510-series 120 GB - Corsair 8GB 1600MHz - Asus M4A785TD-V EVO - Corsair VX 550W 80+ - Lian Li Lancool PC-K56

Permalänk
Avstängd
Skrivet av flashen:

ful/snygg, kan se den i ett rum som är designat efter chassit xD

Jag brukar inte möblera huset efter chassit Datorn ska ju lysa fram som kontrasten från den tråkiga gråa vardagen till den härliga spelvärlden ^_^

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

Bläääöölö

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Bläääöölö

WORD!

Personligen tycker jag att den horribel och skulle inte använda ett, eller över huvud taget ha den stående synlig, om jag fick det gratis.
v någon anledning tycker jag att den skulle passa en mac-användare, hemma i sitt lilla mac-rum, fullproppat med annan wierd stuff. (Har haft en del konstiga kompisar som varit mac-fanatiker ^^)

Visa signatur

"The two most important days of your life are the day you were born and the day you realise why you were born."

Permalänk
Medlem

För dom som har riktigt långsamma system är ju detta chassi klockrent!

Visa signatur

Asus P6T Deluxe V2 | i7 920 | PowerColor 5870 | Corsair 6Gb DDR3 1333mhz | Corsair 850W | Corsair Force 120 GB | 2xWD CB 640 GB | Obsidian 700D

Permalänk
Medlem

Jag blev nästan sugen på ett, tycker det var ful snyggt sen retar det ju alltid någon?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Den dagen jag börjar med stationär windows dator igen ska jag köpa mig ett sådant chassi!

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

Perfekta skalet för att ursäkta en långsam dator!

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk
Medlem
Skrivet av McFeast:

Perfekta skalet för att ursäkta en långsam dator!

Eller kanske en sleeper :=)

Permalänk
Medlem

Ser ut som en roddmaskin från gymmet.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

Jag associerar det litegrann till tältkaminen i lumpen när man eldade den så den blev rödglödgad i "kröken". Bara skorstenen som fattas så har man ett "militärchassi" som kanske är lite inne i vissa kretsar kan jag tänka mig...

Permalänk
Medlem

Nytänk? Men va f-n, inte den där snäckj---eln nu igen...

Permalänk

Hmm.. Undrar vad som händer om man har ett sådant chassie på Dreamhack, kanske får ett pris av något slag. Dock skulla jag inte köpa den, då jag inte har något emot fyrkantiga lådor, som förmodligen är billigare