Permalänk
Medlem

GT5 Problem

Hej!

Jag skulle spela lite GT5 igår allt var frid och fröjd till en början körde ett event i proffesional med en lupo som jag trimmat lite och körde utan problem. Sen tänkte jag köra ett event till och gick in i mitt garage valde gt40 -06 som jag tror är en standard bil. Gick in i auto tune shop eller vad den nu heter började trimma och köpte däck etc. När jag var klar med det och skulle gå tillbaka så toklåser sig allt så att jag blir tvungen att avsluta spelet starta upp det igen för att prova på nytt , då låser sig det en andra gång . Jag blir då irrieterad men testar att gå in i tune shop en tredje gång utan att köpa nåt och går tillbaka till huvudmenyn och det låser sig inte. Är detta något som någon annan har råkat ut för. Kan det vara så att det beror på att jag kanske inte fått patcherna till spelet ? Om det är så går det att få ner dom på något sätt fastän sony ligger nere tack vare nördarna som hacka hela skiten ? Det är ju irriterande nog att inte kunna köra online med alla som jag känner men att inte ens kunna spela offline är ju ännu mer störande.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem

Inte några värmeproblem då?

Förövrigt finns det inga gt40 från 2006

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Ford gt måste du mena.
Gt40in är från 60talet.

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk
Medlem

Ja mitt fel ford Gt Men åter till problemet värme relaterat är högst osannolikt känns det som, Ps3:an står uppe på min TV bänk och är ytterst lite använd och upppackad för knappt en månad sen. Sen så när problemet uppkom hade maskinen knappt varit på i 10 minuter och det funkade om jag gick in i tune shop med annan bil som sagt men inte med den. Handlade jag inget kunde jag ju även då gå ut ur menyn men så fort jag köpte delar till just den bilen balla det ur.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem

Riktigt konstigt. Eftersom det bara blir så med din Ford GT så låter det som en bugg. Prova köpa premium-modellen av Ford GT och se om det funkar?

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Den var tydligen premium. Jag har nu sen det problemet uppkom spelat kanske fyra timmar utan hängningar eller andra konstigheter både arkad a-spec (andra bilar) kört klart Sebastian Loeb rally i special event samt kört lite b-spec utan ett tecken på hängning. Har dock inte testat forden igen. får väl se om jag testar det senare kanske. Lite från ämnet men ändå inom GT5 kan man koppla ihop 2 ps3or med gt5 i båda och köra nätverk motvarandra utan psn´s inblandning ?

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 