Permalänk
Medlem

Byta in Wii på Gamestop

Hej, hade tänkt att byta in mitt wii mot ett kinect. Har 5-6 spel och kontroller med motion plus. Hur mycket
tror ni jag får för det?

Permalänk
Avstängd

1 max de är jävligt snåla, vad jag tycker :/

Permalänk
Medlem

Ok,jag håller med om att dom är snåla. men orkar inte lägga upp på blocket

Permalänk
Medlem

Värt att lägga ut det på blocket. Rätt köpare ger allt från 500-1000 kronor mer för paketet.

Glöm inte att det som Gamestop tjänar mest pengar på är just begagnat.

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem

Skulle tippa ca 400kr konsollen plus max 100kr per spel. När jag jobbade för GameStop gav vi 800kr för beggat Wii och beggat utpris för 1899kr så ca 400kr nu verkar inte otroligt

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

Jag fick 50kr för en 360kontroll och 120kr för ett totalt sönder repat spel (gick inte att spela) så undrar lite hur dem tänker?

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Skrivet av upl8447:

Jag fick 50kr för en 360kontroll och 120kr för ett totalt sönder repat spel (gick inte att spela) så undrar lite hur dem tänker?

Det går oftast att slipa skivan så den fungerar igen(tror jag iaf, har för mig att jag läste nått sånt på deras sida), så de tjänar troligen en hel del på att köpa in repiga skivor billigt:P

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.