Lura Spotify att man kör iPod?

Permalänk

Lura Spotify att man kör iPod?

Tjenare alla!

Det är väl ingen som inte vet att Spotify har nu begränsat sina gratis konton men har fixat en funktion att man kan köpa spellistor och fylla på den till sin iPod eller en annan MP3-spelare. Jag testade det på min gamla iPod Nano då känner den av att det är en iPod men när jag kopplar iPhone så kommer alla filer i local files i Spotify-appen.

Jag har i skrivande stund Spotify Premium som jag har haft ett tag nu. Problemet är ju att jag verkligen älskar house. Jag måste gå promenad till det, åka buss/bil till det och chilla till det. Många låtar till den cenren försvinner efter ett tag :/ Jag tänkte om man kanske skulle köpa låtarna som jag vill ha som finns till Spotify och sen få över till iPhonen. Då är problemet jag vill inte få musiken så jag bara kommer åt den från Spotify utan i iPod-appen. Nån som har en idé?

Permalänk
Medlem

Alltså, local files kan du spela i Spotify-appen i din iPod Touch, Androidtelefon eller din iPhone. Det finns ingen anledning att använda iPod-appen anyway eftersom den till skillnad från till exempel min DHD inte har någon som helst ljudmodifikationsfunktion (som är bra dvs)

Visa signatur

Hej! Jag är som tagen ur Brokeback Mountain.