Hjälp med att att skriva ett awesome inlägg på facebook ?

Permalänk
Medlem

Hjälp med att att skriva ett awesome inlägg på facebook ?

Hej Sweclockers!

jag är ganska dålig på att skriva , så jag behöver hjälp med att skriva ett awesome inlägg på facebook som alla kommer gilla :D:D

Tack !

Visa signatur

ROG

Permalänk
Medlem

kill yourself

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

??

Visa signatur

ROG

Permalänk

smaklöst.. ja men skriv något bara. skriver sällan något sånt där hypat för att folk ska vilja skriva eller så det låter bara så fjortis.. hela facebook är skit alla har det för alla har det i princip. är snart ett minne blått om ett par år tror jag.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

taskiga ni är !

Visa signatur

ROG

Permalänk
Medlem

skriv "Jag tror det är dags för mig att komma ut ur garderoben", de kommer nog rätt många kommentera iaf

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Nej , jag vill skriva ett roligt inlägg ! har nån roligt inlägg som jag kan låna ?

Visa signatur

ROG

Permalänk
Medlem
Skrivet av HAIDERRR:

Nej , jag vill skriva ett roligt inlägg ! har nån roligt inlägg som jag kan låna ?

Var är det roliga med att få cred för något som någon annan har hittat på?

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Skrivet av HAIDERRR:

taskiga ni är !

i Skolan har vi iaf rätt kul åt när folk glömmer låsa datorn elelr låga ut från facebook.. brukar bli pinsama bakgrundsbilder eller något roligt skrivet på facebook som folk börjar gilla och kommentera

var vågad släpp loss lite.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

"Jag vill bli en bäver när jag blir stor" blev en gigantisk hit för en av mina polare iallafall när jag facerapade honom.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av akka:

Var är det roliga med att få cred för något som någon annan har hittat på?

men snälla det är ju bara ett jä""" inlägg

Visa signatur

ROG

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

i Skolan har vi iaf rätt kul åt när folk glömmer låsa datorn elelr låga ut från facebook.. brukar bli pinsama bakgrundsbilder eller något roligt skrivet på facebook som folk börjar gilla och kommentera

var vågad släpp loss lite.

det brukar jag göra också , btw det heter facerape

Visa signatur

ROG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bebben:

"Jag vill bli en bäver när jag blir stor" blev en gigantisk hit för en av mina polare iallafall när jag facerapade honom.

detta inlägg verkar rätt bra , kanske kör på det

Visa signatur

ROG

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Den kommentaren brukar vara så fullständig att ingen annan förmår att skriva något mer..

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Palmie:

*Tråd låst*

Den kommentaren brukar vara så fullständig att ingen annan förmår att skriva något mer..

+1

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Hedersmedlem

För övrigt vill jag uppmana P-NILZ, -=FULLMOON=- med flera att undvika den typen av osmaklilga skämt/videor.