Blev idag anmäld för mitt användarnamn här på Sweclockers Fidel Castro

Permalänk

Blev idag anmäld för mitt användarnamn här på Sweclockers Fidel Castro

Hej kära Sweclockers vänner!

Då någon idag anmält mig för mitt användarnamn här på forumet....Fidel Castro,
vill jag klargöra...för dem som inte ännu förstått det...att jag inte är den riktiga Fidel Castro.

Hoppas jag nu inte gjorde någon besviken och ledsen!

Det är inte heller ett fotografi på mig själv som jag använder som avatar;)

Jag lovar också att acceptera att ni andra här på forumet har andra åsikter än jag själv har...lovar att inte skicka min hemliga polis om ni inte har samma åsikt som mig;)

Avslutar med mitt favoritcitat:" Vi är det mest demokratiska landet i Latinamerika" citat Fidel Castro

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk

Du har varit medlem i 3 år och nu plötsligt blir du anmäld för namnet? Hmm, intressant...

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Då "nån" har anmält dig till Sweclockers lär man väl inte ha gjort nåt emot det då du inte verkar blivit varnad eller avstängd, dessutom har du ju varit medlem i ca 3 år så det är nog ingen fara.

Permalänk
Avstängd

Hur vet du att du blivit anmäld ?

Permalänk
Skrivet av gabriel15:

Hur vet du att du blivit anmäld ?

Moderator mailade mig...

Kanske den riktiga Fidel som kontaktade redaktionen....när han läste i forumet!?
Kanske spelar han Black Ops...och försöker förgöra sig själv i spelet:)
Kanske sökte han någonting i marknaden...mer minne eller ny cpu...vad vet jag...

Moderatorn ville bara tala om det....ingen varning...tyckte jag skulle tala om att jag inte var den riktiga Fidel...vilket jag nu gjort...tydligen någon här som trodde det...UD och Säpo har finkammat Kågeröd utan att hitta mig/Fidel:)

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Och varför startar du tråden för??

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Skrivet av Tomas_88:

Och varför startar du tråden för??

Moderatorn ville bara tala om det....ingen varning...tyckte jag skulle tala om att jag inte var den riktiga Fidel...vilket jag nu gjort...tydligen någon här som trodde det...

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Skönt att veta! jag har alltid försökt undvika dig här på forumet bara för att jag trodde du var Castro!

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Vilken lättnad!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

*besviken* hade så hoppats på att du var riktiga fidel !! *snyft*

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skuttokova:

*besviken* hade så hoppats på att du var riktiga fidel !! *snyft*

Fick mig ett gott skratt

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk

Alltså, folk har för mycket tid och ilska.. Sjukt att någon ens orkar göra ett klagomål om ett användarnamn på internet..

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TroNi:

Alltså, folk har för mycket tid och ilska.. Sjukt att någon ens orkar göra ett klagomål om ett användarnamn på internet..

Håller absolut med.:) Att folk orkar?:O:S

Drog lite på smilbanden när TS sa: "Kanske sökte han [Fidel] någonting i marknaden...mer minne eller ny cpu...vad vet jag..."

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Du läser nu med skogsturkens röst: Vem vare som anmälde?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Du läser nu med skogsturkens röst: Vem vare som anmälde?

Haha, ursäkta för jag späder på med mer struntprat men... det där var dagens!

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Haha mja då vet man

Mitt namn t.ex MasteraCe valde jag eftersom jag fick det förslaget när aCe var upptaget..

Läser man lite snabbt kan man nästan läsa Master Race .. kan låta lite fel

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Kan inte moderatorerna outa anmälaren eller åtminstone anledningen i anmälningen ^^,

Permalänk
Medlem

vi lever i ett fritt land så man kan använda vilket namn eller ord som helst

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem

Jag har mina aningar...

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Fidel Castro:

Avslutar med mitt favoritcitat:" Vi är det mest demokratiska landet i Latinamerika" citat Fidel Castro

ja det måste ju vara sant eftersom Castro brukar vinna sina val med 100 %. Sen att inga mostståndare är tillåtna är ju mindre relevant, det viktiga är att han har ett 100 % stöd av folket.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk

Vafan, nu blev man allt besviken. Alltid trott att lille Fidel var en fellow swecare :/.
Jaja, sånt är livet. Viva Fidel!

Random tråd är random.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Generalkyckling:

Vafan, nu blev man allt besviken. Alltid trott att lille Fidel var en fellow swecare :/.
Jaja, sånt är livet. Viva Fidel!

Random tråd är random.

Japp.

Snart kommer nog Da_Bear in här och ska hyra film också.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Musikälskare

Onödig tråd imo och hela grejen låter löjlig ^^

Vore skoj om han som anmälde skrev en rad dock

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av fesen:

Kan inte moderatorerna outa anmälaren eller åtminstone anledningen i anmälningen ^^,

Alla anmälare är givetvis anonyma. Anledningen framgår väl av Fidels inlägg? Hans namn.

Nu när vi vet att den "äkta" Fidel Castro med till sannolikhet gränsande visshet inte gömmer sig bakom användarnamnet, låser jag tråden och tackar Fidel för det förtjänstfulla klargörandet. Tråden har tjänat sitt syfte.

*Tråd låst*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro