Permalänk
Medlem

Blue Ocean

Mitt Sandy-Bridge bygge är äntligen komplett, så jag tänkte lägga upp ett galleri på den för er alla på SweC.

Specs:

Intel Core I7 2600K
2x Asus GTX 570
Asus P8P67 DELUXE
Corsair 800D
Corsair HX 1000w
Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600MHz
2 TB lagringsutrymme samt 120GB Corsair SSD Force series
Corsair H60

Blue Ocean

Permalänk
Medlem

Snyggt!

Visa signatur

i7 4770k 4.2 GHz delid | Asus Z97-E | 32GB 2133 MHz 12-13-12-37 1T DDR3 | Radeon 6600 | KC2500 2 TB + 840 EVO 1TB | Corsair AX860 Platinum | Define R4

"Once you go FLAC, you never go back!"

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt! Känns lite som slöseri på utrymme i den lådan, kunde haft en lite mindre
Va får du för benchpoäng o grejer?

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt, cleant och bra! Kul också att kabeldragningen "på baksidan" inte är världens ormbo. Inte för att man tittar där så mycket kanske, men en rörig baksida känns lite som att sopa undan det värsta under mattan när man städar.

Det här var dock kvalitet rakt igenom

Visa signatur

Data: B650 + 7800X3D + 4080 Super + 64GB (2x32) + 2TB T700 + 850W
Ljud: Cambridge Audio DacMagic + SPL Phonitor 2 + AKG K812
Bild: MSI MAG 274UPF (27" 4K)

Permalänk
Medlem

En solklar 4a! Riktigt snyggt och stilrent men nästan lite tomt.

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Medlem

en till som har byggt en vagn till sitt 800D!

så jäkla gött att ha!

Permalänk
Medlem

snyggt! vi har ganska lika setup ;D samma chassi, processor, minnen, grafikkort, cd-läsare men dock inte likadan fläktstyrning=P

Visa signatur

Hårddisk: Corsair Force GT 120gb Skärm: Samsung 2233rz @ 1680x1050, 120hz, 5ms Chassi: Corsair Carbide 500r Minne: Corsair vengeance 8gb 1600MHz @ CL-8 PSU: Corsair HX 750w GPU: Nvidia GTX 580 MB: ASUS Sabertooth P67 CPU: Intel i7 2600k @ 4.4GHz

Permalänk
Medlem

Djävilskt snyggt bara, skulle vara möjligt med en Cosair brandad vattenkylning på dina GPU så skulle det vara übermenschlich snyggt. Gillar skateboard varianten du gett den för dom chassina väger för mycket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gipsyboy:

Djävilskt snyggt bara, skulle vara möjligt med en Cosair brandad vattenkylning på dina GPU så skulle det vara übermenschlich snyggt. Gillar skateboard varianten du gett den för dom chassina väger för mycket.

Man tackar så mycket för den, samt allas andra trevliga kommentarer.
Jag fick ta vad jag hade så de blev en lite skateboard i ek till det tunga monstret.

Permalänk
Medlem

Hur är din h60?
Låter den mycket?
Kyler den bra?

Permalänk
Medlem

Enormt stilren installation i burken, kan inte bli mycket bättre, full pott från mig....skulle själv behöva ta tag i min kabeldragning i mitt 600T chassie med lite sleevning osv :), alltid inspirerande med såna här installationer

Visa signatur

if it ain't broke, don't fix it