Permalänk
Avstängd

Bootable USB

Hej hej, jag drog hem ett windows 7 och såhär ligger det till. Jag har ingen cd skiva på 4-5gb så jag tänkte att det borde vara ganska enkelt att göra en bootable usb. Men eftersom det är JAG som är lite retard så fattar jag inte hur man göra. Har kollat på 10tal guider men jag fattar inte. Kan någon beskriva så jag förstår eller liknande?

Tack.

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Medlem

Microsoft har ett verktyg för detta: Windows 7 USB Download Tool. Är det ett äkta Windows du har så godkänner den imagen och frågar om du vill lägga det på ett USB eller en DVD-skiva, plugga in USB-minnet och välj den enheten bara. Sen är det klart.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TAG9217:

Microsoft har ett verktyg för detta: Windows 7 USB Download Tool. Är det ett äkta Windows du har så godkänner den imagen och frågar om du vill lägga det på ett USB eller en DVD-skiva, plugga in USB-minnet och välj den enheten bara. Sen är det klart.

Om det inte är äkta?

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av LeetBoy27:

Om det inte är äkta?

...så låser jag tråden och uppmanar dig att läsa reglerna, speciellt §7.