Permalänk
Medlem

Hitta likasinnade webbsidor ?

Nu vet jag inte om jag överhuvudtaget har lagt tråden helt fel. Jag var inne och velade på om den skulle ligga under "Windows" eller inte. Men, jag chansar endå. Skulle jag nu ha lagt tråden fel så får någon behörig lägga den på rätt plats. Jag har endå provat.

Jo, det är så att jag hade tidigare en applikation till Chrome som gjorde att man kunde hitta liksinnade websidor med varanndra. Tex om jag ville hitta en websida som var i samma schang som Sweclockers så kunde jag bara med en knapptryckning få upp ett par förslag på websidor.

Har varit inne på Chrome Web Store ( https://chrome.google.com/webstore ) och kollat, och då jag vet att det var där jag hittade den tidigare så kan jag sjutton inte hitta på den igen.

Så är det någon här som vet eller känner till vart sjutton man kan hitta den ( eller någon annan ) applikationen som jag tänker på så får man mer än gärna hojta till här eller med ett PM.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Jag vet inte hur många gånger som jag har gått igenom webbsidan ihop om att hitta applikationen igen. Och jag vet inte om jag har varit slarvig eller om jag totalt har missat det hela. Men jag hittade sjutton inte den.

Och så kommer du och visar det jag är ute efter. Tack så jätte mycket.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Det var så lite

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Tänkte testa den men min webbläsare var tydligen inte så glad för den, krashade när jag skulle installera, testa tre gånger med samma resultat. Antar att google gudarna är sura på mig och då har jag ändå inte syndat och vänt mig till andra sökmotorer.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=|ZetaXtreme|=-:

Tänkte testa den men min webbläsare var tydligen inte så glad för den, krashade när jag skulle installera, testa tre gånger med samma resultat. Antar att google gudarna är sura på mig och då har jag ändå inte syndat och vänt mig till andra sökmotorer.

Hos mig så funkar det klockrent. Inga som hellst problem.
Men ta och prova med att avinstallera Chrome för att sen lägga in det igen för att åter testa med att installera programmet, Google Similar Pages beta . Kan ju vara så att ditt Chrome har fått någon känga eller åkt på någon barnsjukdom.

Så ta du och testa med att avinstallera Chrome och lägg in det igen.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10