Behöver hjälp med att hitta ägare till en blogg

Permalänk

Behöver hjälp med att hitta ägare till en blogg

Hej!

Jag ber om ursäkt om jag skrivit detta på fel ställe.

Det är någon på min skola som skriver skit om folk på våran skola och skulle behöva hjälp att hitta denna person. Jag vet att det låter konstigt men jag vill få personen att erkänna inför alla att han/hon har gjort det.
http://fiskebacksskolan.blogg.se/
Om någon kan hitta på något sätt vem som skriver detta skulle jag vara väldigt nöjd.

Visa signatur

Stationär: moderkort, Asrock Z77 Extreme4. CPU, Intel core I7 3770k. RAM, 2x8GB DDR3. GPU, Nvidia GTX 780.
Laptop: Pinsamt dålig.
Telefon: Samsung galaxy S4.

Permalänk
Medlem

Skita i det? Enklast att göra, minst svett och blod.
Kontakta blogg.se och vid eventuell misslyckad första kontakt så säg att om bloggen inte går ner så är det tyvärr polisen som måste blandas in. Men enklast är att strunta i't.

EDIT: Nrä jag säger skita i't så menar jag det. Nu har du själv hjälpt till att sprida den lilla nystartade bloggen. Antagligen är du själv upphovsmakaren och behöver bara få den spridd. Lycka till.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Håller med Alakai.
Jag hoppas inte TS är skaparen bara, vore ju tragiskt.
Sorglig kille/tjej som gjort "bloggen".

Har kids verkligen så tråkigt nowdays?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Gå in på flashback och hör där. Störst chans skulle jag tro^^

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

Eller prata bara med blogg.se-gänget. Kan ju alltid anmäla bloggen.

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem

Haha, gossip girl ju. Sånt här är ju tokroligt! Mer anonymt skvaller och skitsnack till folket!

Permalänk

Spara allt vad den säger och infiltrera, med infiltrera så ska man under lång tid bygga upp ett förtroende, för tålamod är en dygd som det heter. Felet som många gör är att de är för heta på gröten.

Annars använder varenda kotte idag anonymitetstjänst, vilka ofta är fullt tillräckliga för småsaker. Och du kan glömma att få reda på vem det är genom ip. (såvida personen inte gör grövre saker)

Annars tacka gud för Google cache som gör att jag kan läsa bloggen fast den är nere. (bara tillfället?)

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Skrivet av bud_bundy:

Spara allt vad den säger och infiltrera, med infiltrera så ska man under lång tid bygga upp ett förtroende, för tålamod är en dygd som det heter. Felet som många gör är att de är för heta på gröten.

Annars använder varenda kotte idag anonymitetstjänst, vilka ofta är fullt tillräckliga för småsaker. Och du kan glömma att få reda på vem det är genom ip. (såvida personen inte gör grövre saker)

Annars tacka gud för Google cache som gör att jag kan läsa bloggen fast den är nere. (bara tillfället?)

Nog för gott gissar jag på
TS kanske blev rädd och tog bort den

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.