Anonymous har nåt i görningen.

Permalänk
Medlem

Anonymous har nåt i görningen.

Bild länk redigerad av moderator för att undvika §8 - Håll detta på mogen diskussionsnivå eller så blir tråden låst.

Ja bilden och titeln säger allt.

Några allmänna tankar om det här?

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Tor det kan bli rätt intressant hur det här spelar ut sig

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk

Som jag förstår så påverkar det bara amerikaner? elller blir vi även censurerade?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Som jag förstår så påverkar det bara amerikaner? elller blir vi även censurerade?

skulle tippa på alla USA baserad tjänster/servrar...

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Citat borttaget av moderator: Humor eller inte, §8.

mjo. tveksam hur laglig denn "payback attack" kommer vara så jag tror jag avaktar lite

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Citat borttaget av moderator: Ironi eller inte, §8.

känner av lite ironi här... fixart när jag kommer hem

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Frågan är vad en DDOS-attack ger för effekter på USCC. Vem vet, det kanske bara ger dem vatten på kvarnen...

Min gissning är att majoriteten av de som deltar är små kidz som tycker det är skitkul att leka l337 haxxors.

Visa signatur

Asus P8P67 Pro | Core i7 2600 | Sapphire Radeon R9 290 | A-DATA SSD 510

Permalänk
Skrivet av crazzir:

Frågan är vad en DDOS-attack ger för effekter på USCC. Vem vet, det kanske bara ger dem vatten på kvarnen...

Min gissning är att majoriteten av de som deltar är små kidz som tycker det är skitkul att leka l337 haxxors.

Majoriteten är det nog ja. men de finns säkert ett par skillade hackare som kommer sätta lite käppar i hjulen på sina ställen. Anonymous har ju gjort en del stora saker innan så.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazzir:

Frågan är vad en DDOS-attack ger för effekter på USCC. Vem vet, det kanske bara ger dem vatten på kvarnen...

Min gissning är att majoriteten av de som deltar är små kidz som tycker det är skitkul att leka l337 haxxors.

skulle tippa på att några få duktiga hackers skrev ett program där man klickar typ "hack" och så spammar den iväg en hög mail och man känner sig jätteskillad.

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

TV-spels retoriken är helt fantastisk. "The freedom the Internet provides has served us well". Indeed it has Anon, indeed it has.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Är det något jag inte tycker om med AnonOps så är det den ständiga aktiviteten. Viktiga paybacks blir lätt en förbifart när bombmatta-operationer som är tänkta att bestraffa enskilda stater för felaktiga beslut sker. Ingen höjer på ögonbrynen längre.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd redigeras under §8*

Önskar folk diskutera om detta, sansat och lugnt, som företeelse står det er fritt men att reproducera den bilden exakt (med länkar för nedladdning och kontakt möjligheter) är liktydigt med att sprida uppmaningar eftersom ni oavsett avsikt, sprider budskapet.

Tack för att ni hjälper till att göra detta ett bra, och laglydigt, forum.

PS: redigeringen innebär att vi gör om bilden så den blir utan länkar och dylikt.

PPS: bild redigerad och vissa inlägg som innehöll tveksamma uppmaningar eller humor i direkt kontakt med §8 borttagna.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers