MODERN WARFARE 3 annonserat och infoläcka!

Permalänk
Avstängd

Kommer hamna i skuggan av BF3 utan tvekan.

Permalänk
Medlem

hoppas det blir bättre än mw2 mer välbalanserat .. gillar inte att man kan springa omkring med 2ndary och äga vem som helst och attt dom inte inriktar spelet på camping och killstreaks som mw2 är 50% det. . och gillar ej hagel som 2nd heller .. men men vi får iaf hoppas att detta blir kul spel sj spelar ja mer cod nu än någonsin i mina dar! cod4 +mw2+waw+niggaops :):)

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem
Skrivet av brajonk:

hoppas det blir bättre än mw2 mer välbalanserat .. gillar inte att man kan springa omkring med 2ndary och äga vem som helst och attt dom inte inriktar spelet på camping och killstreaks som mw2 är 50% det. . och gillar ej hagel som 2nd heller .. men men vi får iaf hoppas att detta blir kul spel sj spelar ja mer cod nu än någonsin i mina dar! cod4 +mw2+waw+niggaops :):)

Det största misstaget de gjorde var helt enkelt att införa deras sjuka killstreak rewards. Att killsen du får av killstreaksen räknas gör att du kan vinna en match enkelt igenom att använda dig av killstreaks, de andra som inte har samma tur har inte en suck. Tyvärr verkar detta vara nått som casual spelarna vill ha så att de kan känna sig överlägsna.

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem

Spelar hellre BF för det är mer action. Tröttnat på CoD spelen (förutom mw1) för man gör bara samma sak om och om igen. Mw1 är dock bättre för man kan köra många på samma cdkey när man lanar. Klockrent lanspel.

Permalänk
Medlem

Spelar man fortfarande Call of Duty?

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

Jag tänker vare sig ge pluss eller minus då jag inte spelat något av dom än men jag hoppas MW3 klår BF2 iaf annars kommer ju BF3 köra över MW3 totalt.

INGEN Crysis 2 repris tack.!

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk

Jag gillade verkligen mw1 & 2 men inte riktigt black ops lika mycket.
Jag hoppas att mw3 blir bra men kommer antagligen även köpa BF3.
Hoppas bara att det blir bättre grafik och mindre killstreaks.

Permalänk
Medlem

Jag kommer införskaffa både MW3 och BF3. Anledning: MW3 äger på storyn, BF3 på online i guess...

Visa signatur

Intel i7 6700K @4GHz l 16GB DDR4 l Asus Z170I Pro Gaming l GTX1060 6 Gb l Fractal Design Define Nano S l Corsair HX 650W l Samsung 1500GB l LG WTQ 22"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem
Skrivet av definition:

Kommer hamna i skuggan av BF3 utan tvekan.

Nej det kommer det inte för battlefield kommer inte spelas av dom flesta som är vana cod spelare för dom kommer gå run and gun vilket ger dom 0,5 i kd och dom kommer köpa MW 3 och helt plötsligt va tbx med sina gamla taktiker.

Jag tycker båda är roliga men jag spelar med cod för mina kompisar gör de. jag tycker cod får jäkligt mycket oförkänt skit för att det är så lätt men om man spelar det på proffs nivå är det riktigt kul och funkar i många fall bättre än BF för teamworket måste vara igång hela tiden man måste ge väldigt många fler korta mer intensiva call outs.

(jag kanske blivet beroende av adrenalin eller nått xD) Jag tror inte att BF 3 kommer få den uppmärksamhet den förtjänar. fast cod kommer som alltid vara i rampljuset

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat"

Permalänk
Medlem

tycker cod spelen med deras mer intensiva små banor är rätt skoj men att köra samma konsol port 4x i rad börjar bli jävligt tjatigt.
"same shit different name".
Tycker att ha piracy som anledning att inte göra ordentliga pc veritioner är rätt invalid då vem fan köper ett spel som är för singel player läget när det klaras ut på 20 timmar & har focus på multiplayer.

Visa signatur

(PC): i7 4790k 8gb ram Asus380x 256gb ssd
(Laptop): Dell xps 13 i7-8550u 8Gb

Permalänk
Medlem

Har följt healserien ifrån 1:an till cod:bo utom modernwarfare 2
Köpte ett uselt map pack till blops.+ var det ju knappt spelabart för efter några patchar.
Statistik vill ju många ha sen betala för spelet 549:- +50 i månaden för lite extra.
do mkan ju ta betalt för en beta 100:- istället sen när det är buggfritt så kan dom mjölka på 50:- i månaden sen.

Nåja där dör min cod serie iaf.
finns så mycket andra spel som inte vill ha extra betalt, som är bra
Men det är vad jag tycker!

Visa signatur

Dator1:13900ks, H115i+NF-A14, Msi 790 P pro ,32Gb 6400mhz ,Asus 4080 16gb Tuf gaming, Asus 1000w atx3.0 , Acer 27" Predator XB273UNX, Fractal XL R2,Steelseries Pro Tkl +Logitech G Pro x Superlight, Sennheiser HD599 + iFi zen dac, Rode nt-usb, Stol Rh logic 400 xl elite Dator2:10900k, H110, Asus Z490 p, 32Gb 3800mhz, Evga 1080, HX850I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M,Evga 1080, Epos H3+GSX300, Xtrfy K4+M4. Dator3 8700@4.6Ghz, H100I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M, Asus VG278, logitech g933, Evga 1060 6gb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av infocus:

Har följt healserien ifrån 1:an till cod:bo utom modernwarfare 2
Köpte ett uselt map pack till blops.+ var det ju knappt spelabart för efter några patchar.
Statistik vill ju många ha sen betala för spelet 549:- +50 i månaden för lite extra.
do mkan ju ta betalt för en beta 100:- istället sen när det är buggfritt så kan dom mjölka på 50:- i månaden sen.

Nåja där dör min cod serie iaf.
finns så mycket andra spel som inte vill ha extra betalt, som är bra
Men det är vad jag tycker!

Black Ops var kul i en vecka..
Dock en riktigt bra kampanj

Visa signatur

"If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat"

Permalänk
Visa signatur

"Är det här spermabussen till Tallinn?
Det blev alldeles tyst, då har vi kommit rätt!"