Ny Wii black för 999:- inkl. frakt

Permalänk
Hedersmedlem

Ny Wii black för 999:- inkl. frakt

Wii konsolen ska ju snart dö då en ny är på väg. Därför har de flesta återförsäljare sänkt priset till 1300-1500 (vilket är alldeles för dyrt för den skitkonsol). Dock säljer Netonnet den för 999 inkl. frakt vilket är mer rimligt. Det finns inte många kvar i lager, men det verkar som de ska få hem flera.

http://www.netonnet.se/art/dator/gaming/konsoller/nintendo-wi...

Så är du sugen på en Wii, som troligen kommer stå dammig och oanvänd, är det dax att slå till.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Bra pris.
Fel forumdel.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kent:

Wii konsolen ska ju snart dö då en ny är på väg. Därför har de flesta återförsäljare sänkt priset till 1300-1500 (vilket är alldeles för dyrt för den skitkonsol). Dock säljer Netonnet den för 999 inkl. frakt vilket är mer rimligt. Det finns inte många kvar i lager, men det verkar som de ska få hem flera.

http://www.netonnet.se/art/dator/gaming/konsoller/nintendo-wi...

Så är du sugen på en Wii, som troligen kommer stå dammig och oanvänd, är det dax att slå till.

klart dom tar 999:- för den då den inte finns i lager , så du får allt räkna med att den kommer att kosta mera när dom får in den

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av backspace:

Bra pris.
Fel forumdel.

Fel forumdel? Vart skulle jag då ha skapat tråden?

Skrivet av TmN:

klart dom tar 999:- för den då den inte finns i lager , så du får allt räkna med att den kommer att kosta mera när dom får in den

Den finns iaf. i Uppsala och för några timmer sedan fanns den i webshoppen............

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

screamin-daemon: Jag är ganska säker på att jag såg tråden i "Linux och övriga operativsystem" först, men jag kan ha misstagit mig.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem

ser fint ut, men kommer den in någon mer eller är det kört?

Jag känner kanske en som kanske vill ha en, men ska inte ha en själv:)

Är det inte fri frakt också?

Tack för tipset iallfall!:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Bra pris, så skulle den kostat när den släpptes...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av backspace:

screamin-daemon: Jag är ganska säker på att jag såg tråden i "Linux och övriga operativsystem" först, men jag kan ha misstagit mig.

Du har definitivt misstagit dig

Skrivet av bourne94:

ser fint ut, men kommer den in någon mer eller är det kört?

Jag känner kanske en som kanske vill ha en, men ska inte ha en själv:)

Är det inte fri frakt också?

Tack för tipset iallfall!:)

Jo, fri frakt, men ingen aning när det kommer in flera. Ring och fråga: 033-488 48

Skrivet av Megacrash:

Bra pris, så skulle den kostat när den släpptes...

Exakt. Den har ju legat i samma prisklass som Xbox och bara nån hundralapp billigare än PS3, och de konsolen är ju grymt mycket bättre. Dessutom släpps det sjukt många, riktiga skitspel till Wii som håller en mycket lägre nivå än dom skitspelen som finns till Xbox/PS3. Ända anledning till att Wii har överlevt så pass länge är väl pga. typ Mario serien och likn. klassiker.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Jo, fri frakt, men ingen aning när det kommer in flera. Ring och fråga: 033-488 48

Jag mejlar dom nu och frågar:)

Återkommer med svar!:) ( så länge den inte kommer in innan):)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av TmN:

klart dom tar 999:- för den då den inte finns i lager , så du får allt räkna med att den kommer att kosta mera när dom får in den

Men vad snackar du om, så alla beställningar som kommer trilla in under tiden ska kasseras menar du? Ge upp.

Alltså, dom tjänar ju fan noll på att ha ett pris nu och sen höja det när en produkt kommer in i lager (vilket som sagt INTE kommer att ske) annat än en del badwill.

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem
Skrivet av illusi0n:

Men vad snackar du om, så alla beställningar som kommer trilla in under tiden ska kasseras menar du? Ge upp.

Alltså, dom tjänar ju fan noll på att ha ett pris nu och sen höja det när en produkt kommer in i lager (vilket som sagt INTE kommer att ske) annat än en del badwill.

Man kan tyvärr inte beställa vad jag vet när den inte finns inne, men tror den funnits inne eller att den kommer in dock:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bourne94:

Man kan tyvärr inte beställa vad jag vet när den inte finns inne, men tror den funnits inne eller att den kommer in dock:)

exakt

OCH illusi0n det är väldigt vanligt att dom sätter ett billigare pris innan dom har sakern på lager, sen korigeras det när dom får in varorna

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Man kan tyvärr inte beställa vad jag vet när den inte finns inne, men tror den funnits inne eller att den kommer in dock:)

Skrivet av TmN:

exakt

OCH illusi0n det är väldigt vanligt att dom sätter ett billigare pris innan dom har sakern på lager, sen korigeras det när dom får in varorna

Va? Det var ganska förvånande, tror inte att jag sett det här beteendet någon annanstans. Jävligt kasst av dom är det.

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem
Skrivet av illusi0n:

Va? Det var ganska förvånande, tror inte att jag sett det här beteendet någon annanstans. Jävligt kasst av dom är det.

Skrivet av TmN:

exakt

OCH illusi0n det är väldigt vanligt att dom sätter ett billigare pris innan dom har sakern på lager, sen korigeras det när dom får in varorna

nu har jag fått det bekräftat (av netonnet) att det kommer in igen, dock vet dom inte exakt när bara!:)

Så alla som vill ha ett, håll ett öga:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem