Permalänk
Medlem

En kort defus fråga kring Ebay.

Är det någon skillnad på utbudet från Ebay om man kör från den svenska upplagan imot den engelska ?
Någon som vet ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Är det någon skillnad på utbudet från Ebay om man kör från den svenska upplagan imot den engelska ?
Någon som vet ?

Har för mig att Ebay.se söker efter direkt säljare som skickar mot Sverige så man slipper säljare ifrån länder som inte skickar utomlands.

Permalänk
Medlem

Jag tycker alltid man hittar olika på de olika siterna, även om det eventuellt listas på samtliga.

Brukar gå igenom ebay.de ebay.co.uk och ebay.com när jag letar saker.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av glemmy:

Jag tycker alltid man hittar olika på de olika siterna, även om det eventuellt listas på samtliga.

Brukar gå igenom ebay.de ebay.co.uk och ebay.com när jag letar saker.

Detta är också min uppfattning.

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd

Istället för att skapa ny tråd ställer jag frågan här:

Vad är det för mening att handla på e-bay? En del produkter är ju lika dyra eller dyrare än i butik/internetbutik.:O:S

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Istället för att skapa ny tråd ställer jag frågan här:

Vad är det för mening att handla på e-bay? En del produkter är ju lika dyra eller dyrare än i butik/internetbutik.:O:S

Beror ju helt och hållet på vad du är ute efter. Ta som ett ex, cd skivor från England kan man komma riktigt riktigt billigt undan med. Jag gjorde själv en beställning som senaste i natt från Ebay på två skivor. 140 spänn med en frakt på 35 spänn. Helt nya.

Skulle vara intressant att få veta hur man kan komma undan med att skicka ett par skivor för 35 spänn från England när man inte ens kan klara det inom vårt egna land.

Men som sagt, det beror ju helt och hållet på vad man är ute efter då man snokar på Ebay.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Avstängd
Skrivet av liv&helvete:

Beror ju helt och hållet på vad du är ute efter. Ta som ett ex, cd skivor från England kan man komma riktigt riktigt billigt undan med. Jag gjorde själv en beställning som senaste i natt från Ebay på två skivor. 140 spänn med en frakt på 35 spänn. Helt nya.

Skulle vara intressant att få veta hur man kan komma undan med att skicka ett par skivor för 35 spänn från England när man inte ens kan klara det inom vårt egna land.

Men som sagt, det beror ju helt och hållet på vad man är ute efter då man snokar på Ebay.

Ok jag snokar efter lite dyrare grejer.;) Kanske är därför.:P Men tack för svar, då vet jag!^^

Håller med dig för övrigt: mycket konstigt att frakten kan vara så billig från GB när den oftast går på 60 kr som regel i princip.:/

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!