Counter-Strike 1.6 hjälp

Permalänk
Medlem

Counter-Strike 1.6 hjälp

Tjenare, jag har problem med mitt cs.
När jag startar det funkar det utmärkt, men när jag går in på en server, precis efter "loading screen" så laggar det och jag måste stänga av med aktivitetshanteraren. Andra steam spel funkar perfekt t.ex. Day of Defeat. Även spel utöver steam flyter på utan problem.
Jag har testat att reparera steam, intsallera om cs, avaktivera brandvägg och virus skydd.

Info om min dator :
Windows 7 Ultimate 64-bitars
MSI P67A-C45 REV B3
Corsair 8GB (2x4096MB) 1333MHz
Intel Core i5 2500K 3,3GHz
MSI GeForce GTX570 TWIN FROZR II 1280MB
Fractal Design Newton R2, 650W modulär

Så, vad kan vara problemet?

Permalänk
Medlem

Stänger du av DIREKT eller har du väntat en liten stund? Vet nämligen att förr när jag installerat om cs har det stannat en liten stund i början men efter ett tag har det flytit på som vanligt Kanske inte hjälper i ditt fall men du kan ju pröva om du inte redan gjort det.

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyRus:

Stänger du av DIREKT eller har du väntat en liten stund? Vet nämligen att förr när jag installerat om cs har det stannat en liten stund i början men efter ett tag har det flytit på som vanligt Kanske inte hjälper i ditt fall men du kan ju pröva om du inte redan gjort det.

Händer inget om jag väntar heller

Permalänk
Medlem

Testa köra spelet i en core.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zxter:

Testa köra spelet i en core.

Funkade inte heller..

Permalänk
Medlem

Ingen som vet, börjar bli frustrerande då jag gärna vill spela igen =/

Permalänk
Medlem

Counterstrike source funkar med =/

Permalänk
Medlem

Testat köra 16-bit?