Permalänk
Skrivet av Jerkanftw:

Jag vill ha mer bilder, även fast det inte finns så mycket mer att fota En bild med skärmarna på kanske?

Sjukt stilrent förövrigt

4p, något som saknas..

Ska fota lite mer om jag kommer på något.

Visa signatur

Vad kan man köpa idag?

Permalänk
Skrivet av Piece of Cake:

På vilket sätt tycker du att magic mouse är bra? Jag tycker att det är den mest obekväma mus jag haft i min hand och att multitouchen inte funkar särskilt smidigt.
Fint annars.

Jag tyckte som du i början, och den är absolut för låg, men nu när man använt den ett tag och tar i en annan mus (dirty) så saknar man multitouchen extremt mycket. Förstår att alla inte gillar den.

Visa signatur

Vad kan man köpa idag?

Permalänk
Skrivet av Can0n:

Älskar Stormtroopern ;D
En fråga: Vad menar du med "Dimmer med minne." i din lampa?

Lät kanske avancerat, men där finns bara en knapp på den. Så håller jag inne knappen så dimmas den ner/upp till läget jag vill ha, sen kan jag tända och släcka med "sparad" dimning så jag inte behöver dimma om den till rätt ljus varje gång Lät kanske som jag menade något annat med minne...haha.

Visa signatur

Vad kan man köpa idag?

Permalänk
Skrivet av 91fisher:

Snyggt och stilrent.
Dock så tycker jag ICKE om Mac, men jag betyg sätter inte PGA datorvalet så en 4a får du iaf.

Btw, Vadfan är en Icar?

iCar är bara utsmyckning för apple älskare
Kanske känner till den här svarta leksaksbilen med röda hjul? Samma tillverkare: Playsam.

Visa signatur

Vad kan man köpa idag?

Permalänk
Skrivet av Alexandberg:

Apple <3

Stilrent och snyggt, precis som det ska vara, 5p.

Vad är den där bilen för något?

Hur bra/dålig är basen? Har funderat på att köpa det där ljudsystemet, det finns för ~600kr nu, men jag behöver en bra bas.

Om iCar skrev jag i förra inlägget.
Basen är bra. Bor i lyhörd lägenhet så kör aldrig på absolut max, men den hänger med bra!

Visa signatur

Vad kan man köpa idag?

Permalänk
Skrivet av DokujiN:

Rent och fint är alltid att föredra. Du hade kunnat snygga till sladdarna under bordet för en femma.
..fast den poängen hämtar du igen för att utan att känna dig veta att du älskar dina vita converse och rutiga skjortor samt att du anser att Reinfeldt har en sympatisk blick.

avskyr converse och har nog bara en rutig skjorta. Jag är lite lik Reinfeldt (fast med hår) så visst har han en sympatisk blick och är väldigt stilig. Tack för "fördomen"

Visa signatur

Vad kan man köpa idag?

Permalänk
Skrivet av _LIM1_:

Sry men den stolen är rent crap...har en själv..glappar m.m..inte värd 1800:- som den kostar.

Tråkigt att höra att du inte gillar din. Jag älskar min. Har visserligen bara haft billigt skit från ikea tidigare att sitta på. Ikea crap = ikea crap.

Visa signatur

Vad kan man köpa idag?

Permalänk
Skrivet av AndreasO_:

Det är en 13" Macbook pro du har? Hur funkar den med en extern 24"? Vad är det för upplösning man kan köra? Jävligt stilrent och snyggt btw

Japp, 13". De är gjorda för varandra, bokstavligt talat. Kör 1920x1200 upplösning som är max på denna 24".

Visa signatur

Vad kan man köpa idag?

Permalänk

Tack för era roliga, snälla och elaka kommentarer.
Jag tar gärna emot tips och kritik. Jag är inte gråtfärdig på något sätt (ännu).

Visa signatur

Vad kan man köpa idag?

Permalänk
Medlem

jag personligen gillar inte apple, men det är ju min ensak.

snygg och stilren hörna, även om du behöver en ny mus (har aldrig rört en mus som är äckligare att hålla i!)

Dock saknas något som gör hörnan personlig...

3,6p avrundar till 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av HBGdaniel:

Lät kanske avancerat, men där finns bara en knapp på den. Så håller jag inne knappen så dimmas den ner/upp till läget jag vill ha, sen kan jag tända och släcka med "sparad" dimning så jag inte behöver dimma om den till rätt ljus varje gång Lät kanske som jag menade något annat med minne...haha.

Smidigt

Permalänk
Medlem

HBGdaniel använd funktionen "Citerta flera" bredvid Citera knappen.

Visa signatur

Intel core i5-3570k - Asrock z67 Extreme7 - 2x4gb Corsair low profile ddr3 - Samsung EVO 250GB - Intel 520 240gb ssd - GTX970 4GB - Define R4 Black - WD Black 1.5TB

Permalänk
Medlem

100% opersonligt, men jag älskar det på det sättet!

Visa signatur

Hej! Jag är som tagen ur Brokeback Mountain.

Permalänk

Har samma stol som dig , 600 kr på en konkurs för ett företag. Riktigt najs.
Och bra och clean hörna , dock gillar jag in mac. Tycker steve o co tar överpris utav bara helvete men fortf en fin hörna så 4p Kunde dock ha haft lite pennor i någon snygg burk eller så och lite mer saker..lite för cleant.

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devildoll:

fin hörna du har fått till.

troligtvis en bil med endast en pedal, gissningsvis bromspedalen.

Kvällshumor är trevligt

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Skrivet av fratey:

100% opersonligt, men jag älskar det på det sättet!

Resten av lägenheten är väldigt personlig och eftersom jag föredrar det rent och med mycket yta på mitt skrivbord är detta bra för mig.

Skrivet av ericsundell2:

Har samma stol som dig , 600 kr på en konkurs för ett företag. Riktigt najs.
Och bra och clean hörna , dock gillar jag in mac. Tycker steve o co tar överpris utav bara helvete men fortf en fin hörna så 4p Kunde dock ha haft lite pennor i någon snygg burk eller så och lite mer saker..lite för cleant.

Bra pris! Jag har faktiskt en burk med pennor men hade inte med den på bilden bara.

Skrivet av Isty:

HBGdaniel använd funktionen "Citerta flera" bredvid Citera knappen.

Tack

Skrivet av plutoachilleus:

jag personligen gillar inte apple, men det är ju min ensak.

snygg och stilren hörna, även om du behöver en ny mus (har aldrig rört en mus som är äckligare att hålla i!)

Dock saknas något som gör hörnan personlig...

3,6p avrundar till 4

Många som tycker att det är opersonligt men jag förstår inte riktigt det. Här är hur mysigt som helst

Visa signatur

Vad kan man köpa idag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HBGdaniel:

Resten av lägenheten är väldigt personlig och eftersom jag föredrar det rent och med mycket yta på mitt skrivbord är detta bra för mig.

Bra pris! Jag har faktiskt en burk med pennor men hade inte med den på bilden bara.

Tack

Många som tycker att det är opersonligt men jag förstår inte riktigt det. Här är hur mysigt som helst

Jag tycker att det krävs fler färger än vit, silver och svart för att göra något "mysigt" men cleant är det och det ser väldigt produktivt ut:D

Permalänk

Jag laddar upp 2 bilder till nu som kanske visar lite mer att här inte är så opersonligt?

Visa signatur

Vad kan man köpa idag?

Permalänk
Medlem

Sweclockers är troligen inte riktigt rätt forum för applegrejer. Gör gärna något eget i appledesign så kommer du bli mer populär.

Permalänk

Var kan man köpa den dära Saken som håller din Mobil uppe medans den laddar?

Permalänk
Skrivet av Devildoll:

fin hörna du har fått till.

troligtvis en bil med endast en pedal, gissningsvis bromspedalen.

Absolut, för om det skulle varit gaspedalen skulle den heta AjCar

Visa signatur

Snålt, smått och raffinerat är min melodi :-)

Permalänk
Medlem

Att köpa apple produkter är som att köpa onoffs datorer, inte värt pengarna.

Permalänk
Medlem

Once you go mac you never go back Sjukt stilrent...

Permalänk
Medlem
Skrivet av HBGdaniel:

Tack till er som sätter en "1" i betyg btw. Det värmer. Tur jag har mina piller och min piska för sådana här situationer!

Du sätter discussions nivån lite lågt när du skriver detta.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Skrivet av Orici:

Du sätter discussions nivån lite lågt när du skriver detta.

Det där var en beskrivning på mitt galleri som jag skrev i humoristiskt syfte i början.

Visa signatur

Vad kan man köpa idag?

Permalänk
Medlem

Avundas dig!

Permalänk
Medlem

Som Applehatare måste jag fråga dig detta, har du Apple TV enbart för att det är Apple? HUR kan man välja den mediaspelaren framför alla andra när den stora skillnaden är att Apple TV saknar 1080p????!??! eller är det den revolotionerande funktionen i nästa spelare?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawkeye01:

Att köpa apple produkter är som att köpa onoffs datorer, inte värt pengarna.

Beror helt på. Jobbar man med media är de oslagbara. Men att jämföra dem med OnOffs datorer är bara trångsynt.

Permalänk
Medlem

Tror inte en mac slår min pc på fingrarna, jag jobbar med grafisk formgivning och jag avskyr macintosh och denna överskattade hypen över märket.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Skrivet av Devildoll:

troligtvis en bil med endast en pedal, gissningsvis bromspedalen.

är det okej om jag snor din kommentar? så j*vla klockrent!

Skrivet av m0rk:

Once you go mac you never go back Sjukt stilrent...

Jag gillade min macbook den första veckan (antagligen för att jag inte betalade för den själv), men nu har jag gått tillbaka till pc för gott