Intel 320 SSD 1399:- på inet!

Permalänk
Medlem

Intel 320 SSD 1399:- på inet!

Visa signatur

Fractal Define Node 304 | Intel 2500k + Noctua U9B | MSI Z77IA-S01 | Corsair 8GB VENGEANCE | ASUS GTX770 DCUII | FSP 650W 80+ Gold | Intel 320 SSD 120 GB | WD 2TB Green x2

Permalänk
Avstängd

Najs, skulle just beställa en 120gig ssd idag, så kom lägligt
Vet nån om man får med ett 3,5 monteringskit med denna lr ska man köpa med ett sånt separat?

Permalänk
Medlem

Wow, tack för tipset! Jag tror nog att jag slår till.

Visa signatur

"Is man merely a mistake of God's? Or God merely a mistake of man's?" ~Friedrich Nietzsche

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Jackss:

Najs, skulle just beställa en 120gig ssd idag, så kom lägligt
Vet nån om man får med ett 3,5 monteringskit med denna lr ska man köpa med ett sånt separat?

Iaf på intels gamla X25 G2 så följde det med sådant i alla "pretty box"-sku:n (ja, de kallar det så. bulk, retail, och pretty box) så det bör följa med i denna med då den är en "pretty box".

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Jackss:

Najs, skulle just beställa en 120gig ssd idag, så kom lägligt
Vet nån om man får med ett 3,5 monteringskit med denna lr ska man köpa med ett sånt separat?

Låt den hänga!

Visa signatur

RIVE |4930k | Sapphire Tri-X 290 CF | Asus VG248qe | Corsair Vengeance 16gb 2133mhz | AX1200i |
Clevo P370EM3 120hz | GTX680m SLI | i3740qm | Intel 520 180gb

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Phukkitt:

Iaf på intels gamla X25 G2 så följde det med sådant i alla "pretty box"-sku:n (ja, de kallar det så. bulk, retail, och pretty box) så det bör följa med i denna med då den är en "pretty box".

Okej, aja jag beställde en nu och ett 3,5kit för 49kr för att vara säker dax att kasta ut den bullrande raptorn!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blow:

Kan vi tömma lagret på en dag?

Nja, tror nog att många köpte en när Dustin startade sin kampanj för ~2 veckor sen. 100 kr billigare här dock!

Å andra sidan, det kommer precis under nyheterna att Sandforce 2*** controllers kan behöva återkallas...

Permalänk
Medlem

SNEAKY av Inet att gå ut med kampanjen precis i samband med sandforcenyheten också

Permalänk
Medlem

"Gäller så långt lagret räcker", kommer de sluta lagerföra denna disk sen eller är det bara för att de känner för att ha en kampanj?

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 5700 Pulse, Kingston A2000 1TB (x2), Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk
Hedersmedlem

Blev jävligt sugen men har inte stålarna att undanvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jackss:

Najs, skulle just beställa en 120gig ssd idag, så kom lägligt
Vet nån om man får med ett 3,5 monteringskit med denna lr ska man köpa med ett sånt separat?

Det är Retail-versionen där det medföljer 3.5" bracket, SATA-kabel och skruvar.

Permalänk
Skrivet av Peking:

"Gäller så långt lagret räcker", kommer de sluta lagerföra denna disk sen eller är det bara för att de känner för att ha en kampanj?

Det är bara en tillfällig kampanj. Intel 320 är inte utgående.

Visa signatur

Netbook: ASUS Eee 1001PX w/ Intel Atom N450 | 1TB Western Digital i extern docka | 22" BenQ V2220 LED-LCD

Har blivit spelsugen så en speldator är på gång. Håll utkik! Det kan dyka upp något i galleriet...

Permalänk
Medlem

Tack för tipset. Har gått i SSD-tankar länge, och slog nu till. Spännande!

Permalänk
Medlem

Intressant och med fri frakt.

Visa signatur

...

Permalänk

Tjejen har en bärbar dator (Compaq) från sent 07. Tror ni den har intern sata? Turion X2 processor. 2gb ram 160gb hårddisk. Är väldigt slö!

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Avstängd

hehe beställde för 1490 på dustin i helgen Men å andra sidan så köpte jag kablar där jag sparade in typ 400kr jämfört med näst billigaste butiken i sverige Så gick iaf plus.

För dom som inte köpt, passa på

Permalänk
Visa signatur

|En tråkig acer-laptop|

Citera om du vill ha något sagt.

Permalänk
Medlem

Köpte en jag med väldigt billigt måste jag säga!

Undrar varför de sänkte priset på Retail och inte OEM.. borde väl vara billigare för dem?
De är väl bara snälla helt enkelt

Permalänk

Hmm...

Webblager Beställningsvara
Butikslager 0 st
Hos leverantör 0 st

Tycks som om man var för långsam

Är mest sugen på en M4 men på billigaste stället (pixmania) så kostar den 400kr mer inkl frakt.
Konstigt nog så står det på prisjakt att Inet har 320 på lager? Antar att det är en fördröjning på uppdateringen.

Visa signatur

7600x | 32GB | RTX 2060S | PSU 750W

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kdk_warhead:

Hmm...

Webblager Beställningsvara
Butikslager 0 st
Hos leverantör 0 st

Tycks som om man var för långsam

Är mest sugen på en M4 men på billigaste stället (pixmania) så kostar den 400kr mer inkl frakt.
Konstigt nog så står det på prisjakt att Inet har 320 på lager? Antar att det är en fördröjning på uppdateringen.

Står ju Webblager > 50 st iaf för mig

Antagligen kör dom retail eftersom dom vill ha några OEM till salu om nu retail är svårt att få tag på hos leverantör.
Samma anledning dustinhome sålde reseller billigt och inte oem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kdk_warhead:

Hmm...

Webblager Beställningsvara
Butikslager 0 st
Hos leverantör 0 st

Tycks som om man var för långsam

Är mest sugen på en M4 men på billigaste stället (pixmania) så kostar den 400kr mer inkl frakt.
Konstigt nog så står det på prisjakt att Inet har 320 på lager? Antar att det är en fördröjning på uppdateringen.

Det finns fortfarande >50st på lager.

Permalänk
Avstängd

Dom kanske fick "slut" och fyllde på med fler dock.

Permalänk

Ähm.. känner mig lite dum..

Klickade på "Cybertomtens" länk... men det var ju "bara" länken till gratis frakt..
(Gratis frakten är faktiskt slut, även hos leverantören;)
Då gäller det bara att bestämma sig för 320 1400kr eller m4 1800kr

Visa signatur

7600x | 32GB | RTX 2060S | PSU 750W

Permalänk
Medlem

http://www.dustinhome.se/pd_5010372049.aspx?csref=Prisjamfore...
Vad tror ni om den här då?? Har aldrig hört om märket förut.

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av _NsMs_:

http://www.dustinhome.se/pd_5010372049.aspx?csref=Prisjamfore...
Vad tror ni om den här då?? Har aldrig hört om märket förut.

Oj 1102:-, bra pris som sören Undrar hur den är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av _NsMs_:

http://www.dustinhome.se/pd_5010372049.aspx?csref=Prisjamfore...
Vad tror ni om den här då?? Har aldrig hört om märket förut.

Skrivet av definition:

Oj 1102:-, bra pris som sören Undrar hur den är.

Gammal modell baserad på indilinx eller jmicron, knappast prisvärd i dagsläget.

Permalänk

Tror vi kan få se en del kampanjer nu i samband med att skattepengarna kommer

Permalänk
Medlem
Skrivet av _NsMs_:

http://www.dustinhome.se/pd_5010372049.aspx?csref=Prisjamfore...
Vad tror ni om den här då?? Har aldrig hört om märket förut.

1års garanti mot intels 5..

bra fråga vad som är mest värt

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Medlem

Slog till, blev alldeles för sugen! Min första SSD förövrigt

Visa signatur

Intel Core i7 4790K | Noctua NH-U14S | MSI Z97-S02 | GTX 970