Epad 10,2 (kinesisk ipad med android,säljs oftast på tradera)

Permalänk
Avstängd

Epad 10,2 (kinesisk ipad med android,säljs oftast på tradera)

Hej! funderar på om jag ska köpa
en epad som är en ipad kopia med android 2.2
och har en 10,2 tums skärm.
vad jag kommer ihåg har dem 1ghz processor. någon som köpt en?
dem. säljs oftast på tradera o blocket för ca 1000kr.

Någon som har en? Hur är dem?

Hoppas på svar.
Peace!

Permalänk
Skrivet av Jeycob:

Hej! funderar på om jag ska köpa
en epad som är en ipad kopia med android 2.2
och har en 10,2 tums skärm.
vad jag kommer ihåg har dem 1ghz processor. någon som köpt en?
dem. säljs oftast på tradera o blocket för ca 1000kr.

Någon som har en? Hur är dem?

Hoppas på svar.
Peace!

Han menar den här http://www.tradera.com/epad-Surfplatta-10-2-Android-2-2-Kamer...

Edit: ja vi är kusiner xD

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

I wouldn't buy one of those super cheap tablets. Most likely its pretty bad, and you can't use it for much.

It kinda resembles some of the cheap tablets at Focalprice, which users describes as "unable to play internet videos", "has 4 hours of battery time" and last but not least "the touch screen dosent work with your finger, u have to use your nail (or something harder)":

http://www.focalprice.com/CE021B/006_256MB_2GB_Hard_Drive_102...

("2GB Hard Drive 10.2" TFT Touch Screen Tablet PC Notebook with SD Card Slot")

Buy a proper tablet instead.

Permalänk
Avstängd

thanks for answer!

Permalänk
Medlem

Min polare hade en sån men till sist var han så less på den att han mer eller mindre lät den glida ner i golvet och gå sönder. Han blev desto mer imponerad av min Xoom. Behöver du en platta, köp en ordentlig.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Man får vad man betalar för. iPad börjar på 499 euro och det finns ingen kvalitetstillverkare som verkar kunna gå under det. Vad tror du då du får för en femtedel av dom pengarna?