Permalänk

Datorn på bordet på Dreamhack?

Tjena,

Ska till dreamhack för första gången nästa vecka, så jag har en liten fråga. Jag har ett fulltower chassi
(http://www.webhallen.com/hardvara/92606-cooler_master_haf_932-svart) och min vän jag ska åka me sa att alla har datorn på bordet. e det sant? ska man ha datorn på bordet trots mitt chassi? Upskattar alla svar=)

Visa signatur

MSI P67A GD80(B3),Intel I5 2500k med Antec khüler H2O 620,4GBx2 Corsair vengeance 1866mhz,ASUS GTX560ti,Corsair 650D,OCZ 650W 80+, Hårddiskar: 1TB,120gb och 200gb

Permalänk
Medlem

Varför skulle du inte ha datorn på bordet? Själv har jag min datorn på en hyllan ovanför skärmen. Sen har ingen datorn på golvet på DH.

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk

Nej, chassit måste flyga i luften.

Permalänk

Du kommer se större chassin på DH än HAF932. Samt datorn på bordet, inte på golvet.

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eadcruzher:

Du kommer se större chassin på DH än HAF932. Samt datorn på bordet, inte på golvet.

Sen har jag för mig att det inte finns några hål att dra kablarna i bordet:P

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Henrikfotograf:

Sen har jag för mig att det inte finns några hål att dra kablarna i bordet:P

Sist jag var där så var det hål... men det var ju 5 år sedan...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Sen har jag för mig att det inte finns några hål att dra kablarna i bordet:P

Någon gång runt 2006-2007 så gjorde Crew ett hål åt mig så jag kunde ha datorn på golvet. Då fanns det ett hål till varannan plats typ.

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thecreep:

Någon gång runt 2006-2007 så gjorde Crew ett hål åt mig så jag kunde ha datorn på golvet. Då fanns det ett hål till varannan plats typ.

Så dom har börjat bli snälla också?

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Varför skulle du inte ha datorn på bordet? Själv har jag min datorn på en hyllan ovanför skärmen. Sen har ingen datorn på golvet på DH.

Jag hade datorn på golvet DHW 09 och min bror hade datorn på golvet DHW 10

Skrivet av Henrikfotograf:

Sen har jag för mig att det inte finns några hål att dra kablarna i bordet:P

Senaste gångerna jag varit på DH har det funnits hål i borden.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Jag hade datorn på golvet DHW 09 och min bror hade datorn på golvet DHW 10

Senaste gångerna jag varit på DH har det funnits hål i borden.

Där ser man. Har inte varit på dreamhack än, har bara hört ett antal historier om dh:P

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram