Spel man måste ha till xbox360

Permalänk
Medlem

Spel man måste ha till xbox360

Finns de några spel man måste ha till xbox360 eller om jag omformulerar frågan. Finns de spel som du inte hade klarat dig utan. Skall nämligen köpa xbox360 denna månaden så vill ha lite tips.
Skall köpa följande spel:
Fight night champion
Ea MMA
Forza 3 Ultimate edition
Halo reach
Red dead redemption
Dirt 3.

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk

OBLIVION!

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Bayonetta är troligtvis, händerna ned, det bästa spelet som finns till XBOX360 idag.

Visa signatur

I think I'll have myself a beer...

Permalänk
Medlem

fifa

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Assasins Creed
GTA

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk

Borderlands!

Permalänk

Hela Halo serien imho och lost planet såklart.

Visa signatur

Asbra.

Permalänk
Medlem

Gillar personligen Black Ops, inte alla som håller med mig där iofs, MW3 släpps i nov. Blir nog bra mkt bättre än BO.

Permalänk
Medlem

Mirror's Edge såklart!

Permalänk

Battlefield Bad co. 2 och L.A Noire

Visa signatur

[GPU 2x Asus Radeon HD6870 DirectCU 1GB] [CPU Intel Core i5 2500K 3.30GHz] [RAM Vengeance 16GB 1600MHz] [OS Windows 7 x64 Professional] [MOBO Asus P8P67 Deluxe B3] [SSD Kingston 64GB] [ Dell 24" 1920*1080-Monitor]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

BFBC2
FIFA11
Black Ops

Det är mina tre ören..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Laptop : Asus UX32VD-4002H |

Permalänk

Gears of war serien:)

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk
Medlem

Förvånande att ingen skrivit skate 3 än!

Aja, must have:
Skate 3.

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem

Oblivion, Fallout 3 & Las Vegas, Bishock 1&2, Forza 3, Battlefield 1943, Modern Warefare 1&2.

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lalingoo:

Gillar personligen Black Ops, inte alla som håller med mig där iofs, MW3 släpps i nov. Blir nog bra mkt bättre än BO.

Gillade inte black ops när jag spela de på min polares ps3. Hoppas att mw3 blir bättre

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

Med tanke på dom 2 första du ska köpa så borde du hellre satsa på UFC: Undisputed.

Annars: Alla Assassins Creed

Visa signatur

"Maybe if you weren't so distracted by sick children in Africa, you could've put a little more thought into Windows Vista."

Sheldon Cooper

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xzup:

Gillade inte black ops när jag spela de på min polares ps3. Hoppas att mw3 blir bättre

Tjaa.. Infinity Ward är enligt de flesta cod-älskare mkt bättre än tryarch. och IW gör ju MW3. HAr gjort alla tidigare MW också och fyran (mw1) anses ju vara den bästa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lalingoo:

Tjaa.. Infinity Ward är enligt de flesta cod-älskare mkt bättre än tryarch. och IW gör ju MW3. HAr gjort alla tidigare MW också och fyran (mw1) anses ju vara den bästa.

redigering: trEyarch

Permalänk

Alla har ju olika smak men för min del som jag kmr på nu så;
Assassins Creed
Alan Wake
Gears of War

Visa signatur

Citera gärna för svar.

Permalänk

Gears of war serien
Halo-serien
Red Dead Redemption

Visa signatur

Asrock Z77 Extreme4 | i5 3570k | 8 GB Corsair Vengeance LP | MSI HD 7870 TF3 | Samsung 830 128 GB | 2 TB Seagate Barracuda | Optiarc AD-7280S | Antec 650W | Fractal Design Arc | HTC One M8

Permalänk
Medlem

BlazBlue: Continuum Shift

Sen lite trevliga live arcade spel:
Castle Crashers
Worms 2: Armageddon
3 on 3 NHL Aracde

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | MB: MSI Pro B650-P WIFI | CPU: AMD Ryzen 5 7600X | Internminne: Corsair Vengence 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 | CPU-kylare: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | GPU: INTEL Arc A750 8GB | SDD: Samsung 990 Pro 2TB - Intel 600p 480GB | HDD: 2x Toshiba Enterprise MG09 Series 18TB - WD Elements Desktop 12TB - 2x WD Elements Desktop 5TB - 2x WD 5TB - 3x WD 3TB (70TB total) | Skärm: Dell 2715H | Dell S2721QSA | BenQ G2420DHBL | Philips 233V | Projektor: Optoma HD65 on 120" | PSU: Corsair RM750x

Permalänk
Medlem
Skrivet av sLiveR:

Med tanke på dom 2 första du ska köpa så borde du hellre satsa på UFC: Undisputed.

Förklaring ? Hört att detta nya skall vara bättre.

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sewerin:

Förvånande att ingen skrivit skate 3 än!

Aja, must have:
Skate 3.

Är inte Skate 3 sämre än föregångarna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xzup:

Förklaring ? Hört att detta nya skall vara bättre.

Det har jag ingen aning om. Jag vet bara att UFC är jävligt roligt

Visa signatur

"Maybe if you weren't so distracted by sick children in Africa, you could've put a little more thought into Windows Vista."

Sheldon Cooper

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Är inte Skate 3 sämre än föregångarna?

Beror på, 1an och 2an har bättre storymode enligt mig men allround så är 3an klart bäst.:) Slår man på Hardcore läget i 3an blir det nästan som i riktig skate vilket jag gillar.

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sewerin:

Beror på, 1an och 2an har bättre storymode enligt mig men allround så är 3an klart bäst.:) Slår man på Hardcore läget i 3an blir det nästan som i riktig skate vilket jag gillar.

Hmm kanske värt att införskaffa 3an också då, Skate serien har nämligen det många andra spel saknar, realism och det tycker jag är viktigt i denna typ av spel.. Tål verkligen inte tony hawks och de spelen där man kan hoppa 100 meter rotera 15 varv och sedan landa vart som helst och åka vidare utan några konstigheter..

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Hmm kanske värt att införskaffa 3an också då, Skate serien har nämligen det många andra spel saknar, realism och det tycker jag är viktigt i denna typ av spel.. Tål verkligen inte tony hawks och de spelen där man kan hoppa 100 meter rotera 15 varv och sedan landa vart som helst och åka vidare utan några konstigheter..

Köpte Skate 3 förra helgen för 198 kr på onoff. Tycker spelet överlag är bra. Äger varken ettan eller tvåan men har spelat dem. Det jag blev lite besviken på var att Party-Play inte fanns med i 3:an men det verkar vara tillagt med ett DLC för ca 60-70kr(tror lite mer grejer ingick). Helt klart inte dåligt i alla fall

Permalänk
Hjälpsam

EN av de trevligare party/polare spelen tycker jag är Rumbling Rose XXX, wrestlingspel med skimpy outfitts. Det roliga är att det är ett riktigt bra wrestling/fighting spel men mycket variation på grepp/slag/kombos utan att vara ett "X X Y -> <- B A -> X" spel. Lätt att komma igång med, men lite värre att bemästra bra så att alla kan ha kul.

Lite öl och den är riktigt nice med några polare.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Hmm kanske värt att införskaffa 3an också då, Skate serien har nämligen det många andra spel saknar, realism och det tycker jag är viktigt i denna typ av spel.. Tål verkligen inte tony hawks och de spelen där man kan hoppa 100 meter rotera 15 varv och sedan landa vart som helst och åka vidare utan några konstigheter..

Exakt, just det jag hatar.:) På hardcore läget måste du verkligen landa i mitten av truckarna för att göra en 50-50, annars glider du av. Ibland failar du dessutom för att du landar lite snett och tappar balansen efter ett rail precis som på riktigt.:)

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk

Fifa och NHL ofcourse!