Permalänk
Avstängd

nättag till bil ex

Hejsan, vartifrån kan man få tag i adapter eller nättag som passar till bil osv som kan drivas av bil batteri?

Likaså touch skärm som passar vanligt VGA/DVI uttag?

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Permalänk
Medlem

Utveckla din fråga lite , ju bättre ställd fråga dessto enklare är det att svara , är det 12V DC till 220V AC du letar efter ?

Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Alltså ett nättag eller en adapter som man kan koppla till vanligt bilbatteri, samma anslutning som till ett slutsteg som man har i bilen, från 12V till det som behövs till en dator. Det är ett mini ITX bygge jag tänkt mig sånt fall som man kan koppla till bil. Skulle vara bra om det fanns adapter så man kan köra på ett vanligt nättag om ni förstår vad jag menar =P , ska kolla länkarna

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Skrivet av kmkz:

Alltså ett nättag eller en adapter som man kan koppla till vanligt bilbatteri, samma anslutning som till ett slutsteg som man har i bilen, från 12V till det som behövs till en dator. Det är ett mini ITX bygge jag tänkt mig sånt fall som man kan koppla till bil. Skulle vara bra om det fanns adapter så man kan köra på ett vanligt nättag om ni förstår vad jag menar =P , ska kolla länkarna

Varför inte använda DC-DC omvandlare?
http://mini-itx.se/natdelardcdcfordon-c-76_149.html?osCsid=f2...

Visa signatur

~Pelle~