Permalänk
Medlem

[Bitcoin] "Connecting..."

Hejsan!

Är otroligt sugen på att börja minea bitcoins.
Verkar lite småkul. Hur som.. så funkar det inte för mig. Försöker minea på swepool men det står på bara "Connecting..." utan att något händer.. eller connectar. Antagligen något som blockar, men kan inte komma på vad eller hur jag ska lösa det.

Hjälp mig, är ni snälla!
Tack på förhand,
Richard aka inkui

Visa signatur

Richard aka inkui

Permalänk
Medlem
Skrivet av inkui:

Hejsan!

Är otroligt sugen på att börja minea bitcoins.
Verkar lite småkul. Hur som.. så funkar det inte för mig. Försöker minea på swepool men det står på bara "Connecting..." utan att något händer.. eller connectar. Antagligen något som blockar, men kan inte komma på vad eller hur jag ska lösa det.

Hjälp mig, är ni snälla!
Tack på förhand,
Richard aka inkui

Du borde posta i den officiella tråden om bitcoin istället där du säkerligen får svar (det är många som har liknande problem också så du kan läsa dig till det du behöver i tråden)

http://www.sweclockers.com/forum/4-ovrigt/1003647-guide-bitco...

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thorsama:

Du borde posta i den officiella tråden om bitcoin istället där du säkerligen får svar (det är många som har liknande problem också så du kan läsa dig till det du behöver i tråden)

http://www.sweclockers.com/forum/4-ovrigt/1003647-guide-bitco...

Har läst större delen av tråden, samt postat i den. Utan svar. Tänkte försöka utanför också.
Har till och med försökt i Swepools mIRC.

Visa signatur

Richard aka inkui

Permalänk
Medlem
Skrivet av inkui:

Har läst större delen av tråden, samt postat i den. Utan svar. Tänkte försöka utanför också.
Har till och med försökt i Swepools mIRC.

Ok, trodde du var en hjärndöd postare som inte orkar leta efter svaren själv. Hade gärna hjälpt men jag fick mitt att fungera direkt, dock har jag geforce så jag la ner direkt, det finns ju dock andra klienter att använda sig utav har jag sett, alltså program du använder för att mina på swepool, kolla runt i några sidor kring denna posten #11075761 har för mig att jag såg något om ditt problem inte alltförlång bort när jag postade.

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.