Tbord liknande Steelseries 6Gv2 ? ( elller ett sätt att aktivera Win knappen)

Permalänk
Medlem

Tbord liknande Steelseries 6Gv2 ? ( elller ett sätt att aktivera Win knappen)

Jag har ett dilemma, jag är på jakt efter ett mekaniskt tangentbord, och har provat Steelseries 6Gv2, vilket jag fullstäntigt älskar, perfekt att skriva på.

Dock så saknas den vänstra windowsknappen, något jag har mycket svårt att leva utan. Finns det något sätt att göra om denna knapp till en windows knapp eller är det helt kört?

Finns det något liknande tangentbord någon vet om som har en windows knapp?

Det jag gillar och söker är

-Responsen på knapparna
-Vikten
-Ljudet

Permalänk
Avstängd

Det finns alternativ, men dessa är betydligt dyrare.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk

Själv har jag ett 6G v2 och jag använde innan windows-knappen flitigt. Dock ser jag inte detta som en så stor punkt, då det faktiskt går att använda högra windows-knappen nästan lika lätt. Att skriva på detta tangentbord är lite svårt fortfarande faktiskt (Haft det i några månader nu) men spelandet är gudomligt!

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -

Permalänk
Medlem

Mappa om tangenten i sharpkeys bara, fattar inte varför folk ska göra hårdvaru modds i tangentborden.

Visa signatur

13700k-32gb 3200mhz-RTX3080